۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۴۵

گزارش خبری/

آخرین برگ پرونده جاده مرگ جا ماند/ آسفالت محور بروجرد - اشترینان - ملایر نیازمند بهسازی

آخرین برگ پرونده جاده مرگ جا ماند/ آسفالت محور بروجرد - اشترینان - ملایر نیازمند بهسازی

بروجرد - خبرگزاری مهر: پرونده جاده بروجرد - اشترینان به رغم بسته شدن و تعویض این محور همچنان به نظر می رسد صفحاتی از آن که مربوط به بهسازی آسفالت این محور است باقی مانده و انتظار می رود متولیان امر نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، با اجرای محور بروجرد - اشترینان در سال گذشته و رفع مشکل جاده مرگ، اما متاسفانه حدود چند صدمتری از این پروژه نزدیک شهر اشترینان در قسمت ورودی زیر سازی جاده از سوی اداره راه و شهرسازی بروجرد نیمه کاره رها شده و به همین دلیل شهرداری نتوانسته روکش آسفالت آن را انجام دهد.

این موضوع موجب شده که در این مدت مشکلات و تصادفات هرچند جزئی را در قسمت ورودی شهر اشترینان داشته باشیم. از طرف دیگر هم در قسمت خروجی اشترینان به سمت ملایر وضعیت آسفالت جاده آنقدر اسفناک است که موجب گلایه رانندگان و مردم شده است.

علاوه بر مشکل جاده دسترسی، شهر اشترینان از مشکلات دیگری در بخشهای مختلف نیز رنج می برد.

علیرضا زیودار از شهروندان اشترینان در رابطه با مشکلات این شهر به خبرنگار مهر می گوید: اشترینان مشکلات زیادی دارد که انتظار می رود مسئولان در رفع آنها عدالت را در نظر داشته باشند.

وی می افزاید: تا قبل از اجرای جاده اشترینان - بروجرد مشکلات بیشتر بود و تصادفات منجر به مرگ در این محور بیداد می کرد که با تعریض جاده تصادفات به حداقل رسیده است.

زیودار ادامه می دهد: اما باز می بینیم با گذشت یکسال از اتمام پروژه جاده اشترینان در قسمت ورودی شهر از سمت بروجرد مشکل داریم که موجب خساراتی به ماشین ها و رانندگان شده است.

دیگر شهروند اشترینانی نیز می گوید: بیشتر کوچه های شهر نیز از آسفالت مناسب برخوردار نیستند و برخی دیگر از کوچه ها نیز هنوز آسفالت نشده و همچنان خاکی مانده است.

وی با بیان اینکه اشترینان در بیشتر بخشها محروم مانده است، می افزاید: مسئولان باید در توزیع اعتبارات عمرانی عادلانه برخورد کنند زیرا مردم همه مناطق در استفاده از خدمات دولت به طور یکسان سهم دارند.

حسین میرزایی معتقد است برای داشتن شهری عاری از مشکلات باید همه دستگاههای اجرایی و مدیران با یکدیکر تعامل و همکاری داشته باشند تا این تعاون و رفع مشکلات منجر به رضایتمندی مردم شود.

شهردار اشترینان بروجرد نیز در رابطه با نواقص ورودی و خروجی این شهر در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید: با تعریض جاده اشترینان بروجرد خیلی از مشکلات حل شده است اما به دلیل عدم زیرسازی قسمتی از ورودی اشترینان از سمت بروجرد هنوز مشکلاتی وجود دارد.

نادر گودرزی با بیان اینکه مردم به شدت از این موضوع گلایه مند هستند، می افزاید: متاسفانه قسمت خروجی شهر به سمت ملایر نیز از لحاظ وجود آسفالت نامناسب است و چاله های موجود مشکلاتی را برای رانندگان ایجاد کرده اند.

وی ادامه می دهد: اشترینان فاقد جاده کمربندی است و هر شهری که جاده کمربندی نداشته باشد بارترافیکی و تردد خودرویی بر روی جاده اصلی می تواند مشکلاتی را به دنبال داشته باشد که تخریب آسفالت از جمله این معضلات است.

گودرزی می گوید: زیر سازی قسمت ورودی اشترینان توسط اداره راه و شهرسازی رها شده که طبق برآوردهای به عمل آمده مبلغ یک میلیارد تومان هزینه می برد که در توان شهرداری نیست.

شهردار اشترینان بروجرد بیان می کند: اگر رفع این مشکلات با اجرای چندین ماشین آسفالت امکان پذیر بود بطور قطع شهرداری اقدام می کرد اما متاسفانه مشکل اشترینان با چند ماشین آسفالت حل نمی شود.

وی می گوید: تا کنون مکاتباتی را با استانداری انجام داده ایم که هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم.

وی با بیان این مطلب می افزاید: علاوه بر وجود مشکل در ورودی و خروجی اشترینان به دلیل حفاری های شرکت آبفای بروجرد آسفالت داخل کوچه ها نیز مشکل دارد.

گودرزی یادآور می شود: در بخش آسفالت کوچه ها و وضعیت ورودی و خروجی و خیابانهای اشترینان شرمنده مردم هستیم و انتظار داریم با توزیع اعتبارات بتوانیم این مشکلات را هرچه سریعتر حل کنیم.

امام جمعه اشترینان بروجرد نیز با انتقاد از وضعیت ورودی و خروجی این شهر به خبرنگار مهر می گوید: اشترینان یکی شهرهای در مسیر راههای مواصلاتی استان لرستان است که باید در امر زیبا سازی و ارتقای مبلمان شهری آن تلاش شود.

حجت الاسلام مجتبی بیرانوند می افزاید: میدان ورودی اشترینان وضعیت نامناسبی دارد و مسئولان امر باید نسبت به رفع هرچه سریعتر مشکلات آن اقدام کنند.

کد خبر 2340049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha