۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰

حجت الاسلام میرعمادی مطرح کرد؛

رخدادها و جنایات غزه و عراق مرتبط هستند/ آمریکا و رژیم صهیونیستی دو لبه یک قیچی

رخدادها و جنایات غزه و عراق مرتبط هستند/ آمریکا و رژیم صهیونیستی دو لبه یک قیچی

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه رخدادها و جنایات غزه و عراق مرتبط هستند ادامه داد: فرقه تکفیری داعش ساخته و پرداخته استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی صبح سه شنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر از این روز به به عنوان عید ضیافت الهی، اخلاص و عبودیت و بندگی خداوند یاد کرد و عید سعید فطر را بر همه مومنان روزه دار و مسلمانان جهان تبریک گفت.

وی با بیان اینکه احکام عبادی اسلام همواره توام با جنبه سیاسی بوده است، تصریح کرد: اعیاد اسلامی نیز علاوه بر جنبه عبادی دارای جنبه سیاسی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد اقامه نماز عید سعید فطر و پرداخت زکات فطره را از اعمال برجسته روز عید فطر برشمرد و بیان داشت: به طور یقین نماز نماد عبودیت، بندگی و تسلیم در برابر خداوند متعال است.

حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز قدس و ابراز همدردی با مردم غزه

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه اتکای به خدای متعال باعث تقویت قدرت، اراده و اعتماد به نفس می شود، ادامه داد: معنی نماز این است که فقط و فقط در پیشگاه خداوند متعال سر تسلیم و تعظیم فرود می آوریم.

وی از پرداخت زکات فطره به عنوان همدردی با فقرا و تلاش برای رفع مشکلات مسلمانان یاد کرد و گفت: مسلمانان در عید سعید فطر به یاد یکدیگر هستند و مشکلات همدیگر را برطرف می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: امسال در حالی مسلمانان عید سعید فطر را جشن می گیرند که مسلمانان مظلوم و ستم دیده فلسطین در غزه زیر ضربات رژیم صهیونیستی کشته و زخمی می شوند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه خانه ها، مساجد، مدارس و بیمارستانهای غزه طی هفته های گذشته توسط دژخیمان صهیونیست تبدیل به ویرانه شده است، عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضوری قوی تر و پرجمعیت تر از سالهای گذشته حاضر شدند و با مسلمانان غزه همدردی کردند.

اتحاد و بیداری اسلامی راه حل بسیاری از مشکلات مسلمانان است

وی با بیان اینکه ملت ایران و دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس صحنه زیبایی از وحدت امت اسلامی را به نمایش گذاشتند ادامه داد: اتحاد و بیداری اسلامی راه حل بسیاری از مشکلات مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه در عراق و سوریه نیز با فرقه جنایتکار جاهلی مواجه هستیم که به نام اسلام هر جنایتی را مرتکب می شود تصریح کرد: گروه تکفیری - تروریستی داعش بلای جان مسلمانان شده و اعمال ننگین این گروهک اسلام را در دنیا بدنام کرده است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه رخدادهای غزه و عراق مرتبط هستند ادامه داد: فرقه تکفیری داعش ساخته و پرداخته استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایت کار است.

وی با بیان اینکه این گروهک تکفیری از دلارهای نفتی سران مرتجع عرب تغذیه می شوند افزود: آمریکا با چراغ سبز ارتجاع عرب مردم مظلوم غزه و فلسطین را قتل عام می کند.

تفکیک رفتار آمریکا و رژیم صهیونیستی یک خطای راهبردی است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه رفتار آمریکا همانند رفتار رژیم صهیونیستی است، یادآور شد: تفکیک این دو رفتار یک خطای راهبردی است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه عامل اصلی در رخدادهای منطقه آمریکا است، تصریح کرد: باید هرچه بیشتر آمریکا و جنایتهای آمریکا را بشناسیم.

وی با تاکید بر اینکه باید رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی را سرلوحه اعمالمان قرار دهیم یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود تاکید داشتند که در محاسبه تان در برابر دشمن اشتباه نکنید چرا که دشمن به دنبال این است که شما را به اشتباه بیندازد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دو لبه یک قیچی هستند که می خواهند اسلام و مسلمین را قیچی کنند، بیان داشت: استکبار جهانی به دنبال افزودن بر سلطه خود در منطقه است.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر ضرورت وحدت و هوشیاری در مواجهه با دشمنان افزود: غافل نشدن از دشمن اصلی یعنی آمریکا و حفظ وحدت و انسجام یک برنامه اصلی و راهبردی برای مقابله با دشمن است.

وی با بیان اینکه نماز عید سعید فطر قدرت نمایی مسلمانان در برابر قدرت های پوشالی ابرقدرت ها و استکبار جهانی است یادآور شد: این تجمعات را باید قدر بدانیم و دلها را به یکدیگر نزدیک کرده و کینه ها را کنار بگذاریم.

کد خبر 2340435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha