۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۴۸

حواشی دیدار سپاهان و پیکان؛

نیمکت‌نشینی احمدی و رونمایی از سپاهان پرستاره/ سکوت برای درگذشتگان

نیمکت‌نشینی احمدی و رونمایی از سپاهان پرستاره/ سکوت برای درگذشتگان

اصفهان – خبرگزاری مهر: رحمان احمدی، دروازه‌بان سپاهان که فصل گذشته در ترکیب تیم اصفهانی به عنوان دروازه‌بان اول بازی می‌کرد و با این تیم به جام جهانی رفت، در ترکیب اصلی دیدار با پیکان قرار نگرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران در چارچوب رقابت‌های هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* استقبال بسیار خوبی از بازی از سوی تماشاگران تیم سپاهان به عمل آمد و حدود 8 هزار تماشاگر سپاهان، این بازی را از نزدکی تماشا می‌کنند.

* پیش از آغاز مسابقه منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم پیکان که سابقه مربیگری در سپاهان را دارد، به همراه کریم قنبری به طرف نیمکت تیم سپاهان رفت و با کادر فنی این تیم  خوش و بش کرد.

* رویارویی مهدی رحمتی که چند فصل پیش با دلخوری از سپاهان جدا شد، با تیم اصفهانی از دیگر نکات جالب این مسابقه به شمار می‌رود.

* رویارویی منصور ابراهیم‌زاده با تیم سپاهان و همچنین کریم قنبری که همواره خود را یک سپاهانی معرفی کرده، از نکات جالب این بازی به شمار می‌رفت.

* قبل از آغاز مسابقه یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال و ناصر احمدپور، سردبیر سابق روزنامه خبر ورزشی اعلام شد.

* 5 نفر از بازیکنان جذب شده سپاهان در فصل جدید بار در ترکیب امسال این تیم قرار گرفته بودند و وریا غفوری، رسول نویدکیا، عبدالله کرمی، محمدرضا خلعتبری و لوسیانو پریرا در این بازی برای تیم اصفهانی بازی می‌کردند.

* بازگشت دوباره محمدرضا خلعتبری به ورزشگاه فولادشهر اصفهان از دیگر نکات جالب این بازی به شمار می‌رفت.

* رحمان احمدی بعد از نیمکت‌نشینی در بازی‌های جام جهانی با تیم ملی، در بازی‌های لیگ برتر نیز به نیمکت تبعید شده بود و به جای او شهاب گردان برای این تیم بازی می‌کرد؛ شهاب گردان با وجود حضور رحمان احمدی در سپاهان ترجیح داد امسال در جمع طلایی‌پوشان اصفهان باقی بماند و از ابتدای لیگ برتر برای تیم به میدان رفت.

* وریا غفوری که در دقیقه 20 مسابقه برای تیم سپاهان گلزنی کرد، بعد از گل به سمت تماشاگران سپاهان رفت و خوشحالی خود را با این تماشاگران تقسیم کرد.

* روند جوان‌گرایی سپاهان در لیگ برتر امسال نیز ادامه داشت و کرانچار در این مسابقه به جز رحمان احمدی و جواهیر سوکای، از بازیکنان جوان دیگر بر روی نیمکت تیم خود استفاده کرده بود.

* علی احمدی و علی کریمی به دلیل مصدومیت در این مسابقه برای تیم اصفهانی به میدان نرفتند و محرم نویدکیا نیز همچون این دو بازیکن در ترکیب 18 نفره سپاهان قرار نگرفته بود.

* در دقیقه 40 مسابقه سید مهدی رحمتی با حسین پاپی درگیری لفظی کوتاهی پیدا کرد که این مسئله با واکنش تماشاگران سپاهانی همراه بود.

 

کد خبر 2341086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha