۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۲۳:۵۶

شهاب گردان:

مشکلی با رحمان احمدی ندارم

مشکلی با رحمان احمدی ندارم

اصفهان – خبرگزاری مهر: دروازه‌بان تیم سپاهان گفت: من و رحمان احمدی هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم و همیشه پشت یکدیگر بوده‌ایم و از هم حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان احمدی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به نیمکت‌نشینی‌های فصل گذشته‌اش در سپاهان اظهار داشت: من فصل گذشته در بازی‌های آخر برای سپاهان به میدان رفتم و خوشحال هستم که امسال کادر فنی به من اعتماد کردند و توانستم نظرشان را جلب کنم.

وی افزود: امسال نیز تمرینات را به خوبی شروع کردم و خوشحال هستم که سرمربی تیم امروز ترجیح داد از ما استفاده کند و خوشحالم که هم دروازه را بسته نگه داشتیم و هم امتیاز گرفتیم و هواداران سپاهان که در سرما و گرما برای حمایت از ما آمده‌اند را خوشحال کردیم.

دروازه‌بان تیم سپاهان با اشاره به ماندگاری‌اش در این تیم بیان داشت: امیدوار هستم که در ادامه نیز بازی‌های خوبی انجام دهم و کادر فنی و مدیریت باشگاه گفتند امسال بیشتر از من استفاده می‌شود؛ به هر حال سپاهان تیم خودم بود و این شهر را دوست داشتم و خوشحالم که در سپاهان ماندم.

وی در پاسخ به اینکه آیا مشکلی بین او و رحمان احمدی وجود دارد، گفت: حرف و حدیثی بین من و رحمان نیست و هیچ اتفاق بدی بین ما نیفتاده و من انرژی منفی از رحمان نگرفتم، ما همیشه پشت هم بودیم و خیلی خوب تمرین کردیم و نشان دادیم که می‌شود اینگونه هم فوتبال بازی کرد.

گردان درباره حضور بازیکنان جوان در ترکیب سپاهان اضافه کرد: به بازیکنان جوان می‌گویم که باید صبر داشته باشیم و فوتبال یک روز و دو روز نیست و بالا و پائین زیاد دارد بنابراین باید تمرین کنند و در حاشیه نروند و مطمئناً تلاش آنها دیده می‌شود و مزد زحماتشان را می‌گیرند.

کد خبر 2341121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha