۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۲۳:۵۵

رسول نویدکیا:

شرایط سپاهان در هر بازی بهتر می‌شود

شرایط سپاهان در هر بازی بهتر می‌شود

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم سپاهان اصفهان گفت: شرایط سپاهان بازی به بازی بهتر می‌شود و ما در بازی‌های آینده به کیفیت واقعی خود دست پیدا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول نویدکیا شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به عملکرد تیم اصفهانی در این بازی اظهار داشت: این بازی دیدار خوبی بود اما به نظر من در این مسابقه زیاد خوب نبودیم اما با این حال فکر می‌کنم هرچه بازی‌ها رو به جلو می‌رود، بهتر جا می‌افتم.

وی با اشاره به تغییر پستش در تیم سپاهان و اینکه آیا می‌تواند جای محرم نویدکیا را پر کند، بیان داشت: ما بازیکن هستیم و مربی در هر پستی از ما استفاده کند، مجبوریم در آن بازی کنیم اما من مشکلی با این مسئله ندارم و تلاش می‌کنم در بهترین شرایط از خود استفاده کنم.

هافبک تیم سپاهان با اشاره به عملکرد تیم‌های مدعی در فصل جاری گفت: من بازی‌های بقیه مدعیان را را ندیده‌ام اما تیم ما امروز خوب بازی کرد و خوشحال هستم که سه امتیاز را کسب کردیم و در ادامه لیگ بهتر کار کرده، نتیجه خوب بگیریم و بتوانیم.

وی با اشاره به بازی هفته آینده سپاهان مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی در تبریز سخت است و گسترش تیم خوبی به شمار می‌رود اما ما سپاهان هستیم و سعی می‌کنیم که گل بزنیم در این بازی به پیروزی برسیم.

نویدکیا اضافه کرد: گسترش‌فولاد مقابل سپاهان محکم بازی می‌کند به دنبال آن است که در این بازی خوب نتیجه بگیرد بنابراین فکر نمی‌کنم گسترش فولاد در خانه خودش دفاعی بازی نمی‌کند و می‌آید که به پیروزی برسد.

 

کد خبر 2341123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha