۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۴

حاتمی عنوان کرد:

نرخ بیکاری کنونی در شان مردم کرمانشاه نیست

نرخ بیکاری کنونی در شان مردم کرمانشاه نیست

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: این میزان نرخ بیکاری به هیچ وجه در شان مردم فهیم و با فرهنگ استان کرمانشاه نیست و باید مدیران برای برون رفت از این وضعیت حاد به فکر راه حلهای علمی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله حاتمی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه مهارت که در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز اگر دو عنصر مهارت و کارآفرینی در یک جامعه در یک جا باهم جمع شوند، بی شک آن جامعه مشکل خاصی در بحث اشتغالزایی نخواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه در بحث اقتصادی، فرهنگی و.. پتانسیل های بسیار خوب و ویژه ای دارد که متاسفانه از این امتیاز تاکنون استفاده خاصی نبرده ایم.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه می تواند به قطب کشاورزی در کشور تبدیل شود، اظهار داشت: با وجود اینکه بسیاری از پتانسیل های اقتصادی و کشاورزی در کرمانشاه وجود دارد، ولی شاهد هستیم که در بحث بیکاری یکی از استانهای اول کشور هستیم.

حاتمی بیان داشت: این میزان نرخ بیکاری به هیچ وجه در شان مردم فهیم و با فرهنگ استان کرمانشاه نیست و باید مدیران برای برون رفت از این وضعیت حاد به فکر راه حلهای علمی باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: امروز داشتن مهارت در جامعه به امری حیاتی و مهم برای افراد تبدیل شده است و داشتن مهارت یعنی اشتغال و درآمدزایی پایدار برای همه.

حاتمی با اشاره به اینکه باید کارآفرینی در جامعه را ترویج دهیم، تاکید کرد: یکی از مشخصه های افراد کارآفرین در جامعه این است که نه تنها برای خود ایجاد شغل می کنند، بلکه زمینه های اشتغال دیگران را نیز مهیا می کنند.

وی اظهار داشت: امروز به هیچ عنوان نمی توان نقش حیاتی آموزشهای مهارتی و فنی را در کشور منکر شویم، زیرا داشتن مهارت در کنار علم و دانش زمینه های اشتغال پایدار در جامعه را مهیا خواهد کرد.

کد خبر 2343130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha