۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۴۰

محسن یگانه و برادران خسروی در کیش خواندند

محسن یگانه و برادران خسروی در کیش خواندند

محسن یگانه، زانیار خسروی و سیروان خسروی خواننده هایی بودند که در آخرین شب های جشنواره تابستانه کیش به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، زانیار خسروی که چندی پیش نخستین کنسرت خود را در تهران برگزار کرد، این بار برای نخستین بار در جزیره کیش به اجرای برنامه پرداخت.زانیار در این کنسرت قطعات آلبوم «28»را اجرا کرد.

محسن یگانه هم با رهبری ارکستر علی ثابت یک روز پس از زانیار خسروی در تالار شهر کیش به روی صحنه رفت.

اجرای قطعاتی از آلبوم «رگ خواب» و قطعات منتخب آلبوم های قبلی این خواننده از جمله برنامه هایی بود که خواننده موسیقی پاپ کشورمان در کیش به اجرای آنها پرداخت.

سیروان خسروی دو روز پس از اجرای برادرش «زانیار خسروی» و در آخرین روز از جشنواره کنسرت های تابستانه جزیره کیش با هواداران خود دیدار کرد. وی برای نخستین بار با گروه ارکستری جدید در تالار شهر به اجرای کنسرت پرداخت که همانند گذشته تنظیم قطعات اجرایی بر عهده سیروان خسروی بود.

این خواننده پیش از اجرای «هفتاد میلیون ستاره» و پس از درخواست هوادارانش مبنی بر همخوانی با زانیار وی ضمن معرفی برادرش به مردم، گفت: من و زانیار نمی توانیم با هم بخوانیم. نکته جالب در ارتباط با این قطعه اجرای آن توسط زانیار خسروی در کنسرت دو شب پیشش بود.

جشنواره بزرگ کنسرت های جزیره کیش به تهیه کنندگی «علی آقایی نسب» ،شرکت هلدینگ «مهکام» و  همکاری شرکت «نوای نی لبک شرقی» در تالار شهر جزیره کیش برگزار شد.

کد خبر 2344443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha