۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۲۵

ملکی:

اعدامی های امروز در کرمانشاه قاتلانی جنایتکار و سنگدل بودند

اعدامی های امروز در کرمانشاه قاتلانی جنایتکار و سنگدل بودند

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: افرادی که امروز در ملاعام در میدان آزادی کرمانشاه اعدام شدند، قاتلانی بودند که به طرز وحشیانه ای افرادی را در این شهر به قتل رسانده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ملکی پیش از ظهر پنجشنبه با اشاره به اعدام 2 قاتلان سنگدل در ملاعام در کرمانشاه، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان کرمانشاه در همه حال و در همه جا برنامه های خود را برای اجرای عدالت و قانون به مردم اطلاع داده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به اینکه هدف اصلی دستگاه قضا، حفظ امنیت و سلامت جامعه است، گفت: دستگاه قضایی تلاش دارد با هرگونه جرایم که به نوعی امنیت روحی و روانی جامعه را به خطر می اندازد، شدیدترین برخوردها را داشته باشد.

وی بیان داشت: مراسم اعدامی که امروز صبح در میدان آزادی شهر کرمانشاه اجرا شد، نمونه عینی تلاش دستگاه قضایی استان برای حفظ امنیت روحی و روانی جامعه است.

ملکی تاکید کرد: یکی از اعدامی های امروز، بنام "حمید م" چندی پیش یکی از دوستان خود بنام سامان را در منزل خود به طور فجیعی به قتل رسانده بود.

وی افزود: قاتل سپس با انتقال جسد مذکور، اعضای بدن مقتول را تکه تکه کرده و در چمدانی جای می دهد و در رودخانه "قره سو" رها می کند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه به جنایت دوم توسط قاتل دیگر اشاره کرد و بیان داشت: این قاتل که " حسن چ" نام دارد، پس از به قتل رساندن فردی به نام محمد، بخشی از بدن او را مثله کرده و در سطح شهر رها می کند.

ملکی با اشاره به اینکه قاتلان بعد از مدت زمان کوتاهی توسط نهادهای امنیتی و انتظامی استان دستگیر شده اند، گفت: این 2 قاتل پس از دستگیری و اقرار به جنایات خود، پرونده آنها در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار می گیرد و با دستور رییس قوه قضائیه، حکم اعدام آنها امروز انجام شد.

کد خبر 2345236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha