۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳

تیم ملی بسکتبال موفق به شکست اسلواکی شد

تیم ملی بسکتبال موفق به شکست اسلواکی شد

ملی‌پوشان بسکتبال ایران دومین دیدارتدارکاتی برابر تیم ملی اسلواکی را با پیروزی به پایان رساندند. این دومین پیروزی شاگردان مهمد بچیروویچ در طول پنج دیدار تدارکاتی بود که تا به امروز موفق به برگزاری آن شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و اسلواکی پنجشنبه شب برگزار شد. در این دیدار شاگردان مهمد بچیروویچ با نتیجه 89 بر 77 میزبان خود را شکست دادند تا دومین برد برای آنها در طول دیدارهای تدارکاتی که تا به امروز برگزار کرده‌اند، رقم بخورد. نیمه نخست این دیدار نیز با برتری 44 بر 31 تیم ایران به پایان رسید.

تیم ملی بسکتبال ایران در حالی مقابل اسلواکی به برتری دست یافت که در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل این تیم شکست خورده بود. همچنین ملی‌پوشان بسکتبال ایران که پیش از حضور در اسلواکی در تورنمنت بین‌المللی کاپ توران لهستان شرکت کرده بودند، در قالب این تورنمنت و از مجموع سه دیدار خود مقابل سوئد و لهستان شکست خورده بودند و تنها برابر پرتغال به برتری دست یافته بودند.

تیم ملی بسکتبال که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شود شنبه به ایران باز می‌گردد تا تمرینات آماده‌سازی خود را در تهران پیگیری کند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان طی روزهای 8 تا 23 شهریورماه به میزبانی مشترک پنج شهر اسپانیا برگزار می‌شود.

کد خبر 2345477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha