۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹

کنسرت شجریان باز هم تمدید شد/ جلوگیری از فروش غیرقانونی بلیت

کنسرت شجریان باز هم تمدید شد/ جلوگیری از فروش غیرقانونی بلیت

کنسرت «چرا رفتی» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگی همایون شجریان به دلیل استقبال تماشاگران برای سومین بار تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین توتونچیان تهیه‌کننده این کنسرت گفت: کنسرت «چرا رفتی»  که پیش از این در روزهای 23 و 24 مرداد ماه تمدید شده بود برای یک اجرای دیگر در روز 25 مردادماه، ساعت 21:30 تمدید شد تا همایون شجریان و تهمورس پورناظری یازدهمین اجرای خود را در تالار وزارت کشور روی صحنه ببرند.

مدیر موسسه فرهنگی هنری ققنوس ادامه داد: 32 هزار بلیت این کنسرت برای 10 اجرا به فروش رفته است و ما همچنان با تقاضای مخاطبان برای تمدید برگزاری این کنسرت روبه رو هستیم. این حجم از استقبال هنردوستان ما را برآن داشت تا برای پاسخ به حمایت علاقه مندان و همچنین جلوگیری از فروش غیرقانونی بلیت، این کنسرت را مجددا تمدید کنیم.

کنسرت «چرا رفتی» اجرای  زنده قطعات آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» است که طی دو شب گذشته در چهار سانس برگزار شده است.

در این اجرا سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه حضور دارد و حسین رضایی نیا نوازنده سازهای کوبه ای، تینا جامه گرمی نوازنده ویلن، علی جعفری پویان نوازنده ویلن،  آیین مشکاتیان نوازنده سازهای کوبه ای ، مهیار طریحی نوازنده سنتور، سهراب برهمندی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویلنسل، سپند دادبه نوازنده عود، احسان فرامرزی نوازنده گیتار، میلاد محمدی نوازنده تار، خورشید دادبه نوازنده تار و آرین کشیشی نوازنده گیتار باس از دیگر هنرمندانی هستند که در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند.

همچنین این کنسرت پس از تهران به کرمان خواهد رفت تا تور شهرستان های خود را از این شهر آغاز کند.

کد خبر 2346039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha