۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹

«خانه دختر» در صداگذاری/ تصویربرداری «همه چیز آن جا است» ادامه دارد

«خانه دختر» در صداگذاری/ تصویربرداری «همه چیز آن جا است» ادامه دارد

شهرام شاه‌حسینی کارگردان فیلم «خانه دختر» از تکمیل شدن مراحل فنی فیلم تازه اش و ادامه تصویربرداری سریال «همه چیز آن جا است» خبر داد.

شهرام شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت پروژه سینمایی «خانه دختر» اینگونه گفت: این روزها مراحل فنی فیلم سپری می‌شود و در حال حاضر میثم مولایی در حال تدوین نهایی و روتوش فیلم است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده، فرامرز ابوالصدق کار صداگذاری را انجام می‌دهد و یحیی سپهری‌شکیب موسیقی فیلم «خانه دختر» را خواهد ساخت.

کارگردان فیلم «کلاغ پر» درباره حضور این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: این روزها فیلم در مراحل فنی است و نمی توان درباره حضورش در جشنواره فیلم فجر حرفی زد. منتظرم تا مراحل فنی فیلم تکمیل شود و نسخه کامل را ببینم و در مورد مساله اکران فیلم یا حضورش در جشنواره فیلم فجر تصمیم گیری کنم.

کارگردان جوان سینمای ایران درباره فعالیت های این روزهایش گفت: مشغول تصویربرداری سریال تازه ام با عنوان «همه چیز آن جا است» هستم و تا امروز اکثر بازیگران این مجموعه تلویزیونی جلوی دوربین رفته‌اند.

  

شاه حسینی در پایان عنوان کرد: تا کنون بیش از 25 درصد از تصویربرداری سریال به پایان رسیده است و تا چند ماه آینده این بخش کار به طول خواهد انجامید.

«خانه دختر» تازه ترین فیلم شهرام شاه حسینی بعد از فیلم های «کلاغ پر» و «زن ها فرشته اند» است. این فیلمی یکی از پر بازیگران فیلم های سینما است که پگاه آهنگرانی و باران کوثری دو بازیگر هم‌نسل سینما برای اولین بار در این فیلم با یکدیگر همبازی شده‌اند.  

فیلمنامه «خانه دختر» را پرویز شهبازی نوشته که در حال و هوای کارهای قبلی همین نویسنده است.

حامد بهداد، پگاه آهنگرانی، باران کوثری، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، بهناز جعفری، محمدرضا هدایتی، نسیم ادبی، امیر علی نبویان، پردیس احمدیه، نادر فلاح، مانی شاه حسینی و رویا تیموریان بازیگران اصلی «خانه دختر» هستند.

 

کد خبر 2347103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha