۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۲۴

بهرامی خواستار شد:

برنامه مدونی در زمینه نیازهای بخش بهداشت و درمان لرستان تهیه شود

برنامه مدونی در زمینه نیازهای بخش بهداشت و درمان لرستان تهیه شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی خرم آباد گفت: باید برنامه مدونی در زمینه نیازهای بخش بهداشت و درمان لرستان تهیه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر پرویز بهرامی ظهر یکشنبه در جلسه مجمع خیرین سلامت استان با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی نیز آمادگی لازم برای جلب حمایت و کمک خیرین سلامت را دارد، اظهار داشت: در این حوزه با توجه به محرومیت هایی که وجود دارد نیاز است که خیرین خارج از استان و حتی خارج از کشور را نیز شناسایی و کمک آنها را جلب کنیم.

وی با بیان اینکه باید یک برنامه اساسی در حوزه نیازها و کمبودهای استان در بخش بهداشت و درمان تهیه شود، تصریح کرد: امروز استان ما در بخش های دیالیز، روان پزشکی، سوختگی، بیماران ام اس و بیماران صرعی کمبود دارد و نیاز است امکانات و تجهیزات لازم در این حوزه ها تهیه شود.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی خرم آباد با اشاره به اینکه باید نیازهای استان اولویت بندی شود، گفت: ما آمادگی لازم برای جلب نظر مثبت خیرین سلامت را داریم و البته باید در امور عمرانی حوزه بهداشت و درمان استان پیشرفتی صورت گیرد تا خیرین نیز برای کمک بیش تر ترغیب شوند.

بهرامی با تاکید بر اینکه در مجموع پزشکان توانمندی های زیادی دارند و خدماتی را ارائه می دهند که هیچ قشری نمی تواند آنها را ارائه دهد، افزود: برای پیشرفت در حوزه خیرین سلامت نباید دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی را از هم جدا بدانیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هجمه هایی علیه پزشکان در کشور وجود دارد که خدمات آن ها را زیرسوال می برد، گفت: این دید نه تنها در استان بلکه باید در کشور تغییر کند چرا که پزشکان همواره برای خدمت رسانی به مردم فعالیت کرده و می کنند.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی خرم آباد با بیان اینکه اگر اعتماد پزشکان جلب شود به طور حتم از اولین افرادی خواهند بود که در حوزه خیرین سلامت ورود می یابند، تصریح کرد: در حال حاضر سازمان نظام پزشکی در بخش تصویر برداری پزشکی به بیماران نیازمند کمک می کند.

کد خبر 2347141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha