۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷

انسداد خط آهن سراسری در ایستگاه تنگ 5 محدوده خوزستان/ 50 اتوبوس از لرستان مسافران را منتقل می کنند

انسداد خط آهن سراسری در ایستگاه تنگ 5 محدوده خوزستان/ 50 اتوبوس از لرستان مسافران را منتقل می کنند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: به دنبال انسداد خط آهن سراسری در ایستگاه تنگ 5 و در محدوده استان خوزستان، مدیریت بحران لرستان به منظور جابجایی مسافران قطارهای متوقف شده در ایستگاه دورود 50 دستگاه اتوبوس اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته با خروج دو واگن از قطار باري در داخل تونل محدوده بين بلاک تنگ ۵ و تنگ ۷ در راه آهن ناحيه زاگرس محور ريلي جنوب مسدود شد.

مطابق اعلام راه آهن جمهوری اسلامی ایران به واسطه باري بودن اين قطار و قرار داشتن آن در داخل تونل عمليات بازگشایي آن زمان‌بر خواهد بود و هم اكنون مامورين فني و مديران راه آهن در تلاش براي آزاد سازي خط هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: به دنبال وقوع این حادثه انسداد خط آهن در ایستگاه تنگ پنج در محدوده استان خوزستان برخی از قطارها در ایستگاه شهر دورود مجبور به توقف شدند.

رضا آریایی ادامه داد: در این راستا بامداد امروز سه شنبه با همکاری اداره کل حمل و نقل و پایانه های لرستان، اداره کل راه آهن لرستان و فرمانداری شهرستان دورود 50 دستگاه اتوبوس از استان لرستان برای انتقال مسافران قطارهای متوقف شده به اهواز اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: کار اعزام اتوبوس ها و انتقال مسافران بامداد امروز صورت گرفت.

بنابر این گزارش به دنبال وقع این سانحه در خط ریلی جنوب، راه آهن جمهوري اسلامي ايران ضمن عذرخواهي از مردم، به منظور رعايت مسائل ايمني و كاهش ريسك هاي احتمالي ، قطارهاي فوق العاده ۴ اهواز به تهران با شماره ۱۳۳ و قطار شوشتر - انديمشك - مشهد  به شماره ۱۸۶ را از برنامه مورخ 20 مرداد و قطار فوق العاده اول اهواز تهران به شماره ۱۱۹ از برنامه مورخ 21 مرداد راحذف کرده است.

مسافرين مي توانند ظرف مدت يک ماه با مراجعه به آژانسهاي فروش بليط نسبت به استرداد۱۰۰ درصد وجه بليط  خود اقدام کنند.

کد خبر 2348169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha