۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۱۷

«دلم را به خاک می‌سپارم» به «خداحافظی طولانی» ختم شد/ اکران «سایه روشن» از پاییز

«دلم را به خاک می‌سپارم» به «خداحافظی طولانی» ختم شد/ اکران «سایه روشن» از پاییز

فرزاد موتمن کارگردان سینمای ایران، از تغییر عنوان فیلمنامه تازه اش «دلم را به خاک می‌سپارم» به «خداحافظی طولانی» خبر داد.

فرزاد موتمن کارگردان سینمای ایران درباره آخرین وضعیت فیلم تازه اش به خبرنگار مهر گفت: این روزها در پیش‌تولید کار تازه ام هستم و تا چند روز آینده لیست بازیگران و عوامل نهایی این فیلم مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک تغییر عمده در عنوان فیلمنامه پیش آمده است، بیان کرد: پیش از این نام فیلمنامه «دلم را به خاک می‌سپارم» بود که آن را به «خداحافظی طولانی» تغییر دادم.  

کارگردان فیلم «شب های روشن» درباره حال و هوای فیلم تازه اش گفت: این فیلم یک درام عشقی است که قصه اش در محیط کارگری و صنعتی روایت می‌شود.

موتمن که فیلم «سایه روشن» را در نوبت اکران دارد، درباره زمان نهایی اکران فیلمش گفت: در تلاش هستیم که بتوانیم این فیلم را در فصل مناسبی اکران کنیم و طی برنامه ریزی های انجام شده و صحبت هایی که با آقای ساداتیان تهیه کننده فیلم  انجام دادم، قرار شد که این فیلم را در فصل پاییز اکران کنیم.

«سایه روشن» تازه ترین فیلم فرزاد موتمن است که در بخش نوعی تجربه سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

«سایه روشن» داستان مرد میانسالی به نام رامین است که دچار فراموشی شده و خانمی به او کمک می‌کند که حافظه‌اش را به دست آورد. این فیلم در بخش «نوعی تجربه» سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

محمدرضا فروتن و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند و پیمان شادمانفر نیز کار مدیریت فیلمبرداری این فیلم را بر عهده داشته است.

 

 

کد خبر 2348453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha