۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱

رمان مشترک جنایی 2 زن نویسنده در مسیر چاپ

رمان مشترک جنایی 2 زن نویسنده در مسیر چاپ

رمان مشترک فرزانه کرم‌پور و لادن‌ نیکنام برای اخذ مجوز چاپ به ارشاد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان مورد نظر، دومین رمانی است که فرزانه کرم‌پور، مهناز رونقی و لادن نیکنام بعد از رمان مشترک‌شان «علائم حیاتی یک زن»، اقدام به نوشتن آن کردند. «علائم حیاتی یک زن» توسط نشر ققنوس چاپ شد و این ناشر، انتشار دومین رمان مشترک این 3 نویسنده را نیز به عهده گرفت.

نگارش دومین رمان مشترک این نویسندگان که در نهایت «این خانه پلاک ندارد» نام گرفته است، حدود 3 تا 4 سال به طول انجامید که در میانه‌های راه نگارش، رونقی از گروه نویسندگان جدا شد. نویسندگان مذکور بلافاصله بعد از انتشار «علائم حیاتی یک زن» دست به کار نگارش این رمان شدند اما بارها متن و حتی طرح آن را دستخوش تغییر و تحول قرار دادند تا به توافق نهایی برسند.

نیکنام و کرم‌پور با نگاه به شرایط زندگی 2 شخصیت زن این رمان را نوشته‌اند. 2 شخصیت مورد نظر، چهره‌های محوری و اصلی رمان هستند و ناچارند با مسائلی چالش‌برانگیز روبرو شوند. این رمان زمینه‌های جنایی دارد و تعلیق و دلهره‌های موجود در آن، از اصول رمان‌های جنایی وام گرفته شده است.

رمان «این خانه پلاک ندارد» با طرح و داستانی متفاوت از «علائم حیاتی یک زن»، حدود یک ماه است که برای گرفتن مجوز چاپ توسط نشر ققنوس به ارشاد رفته است و در تدارک انتشار به سر می‌برد.

کد خبر 2349945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha