۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

پیاده کردن استراتژی «مطالعه اجتماعی» در فیدیبو/ نسخه آیفون رونمایی می‌شود

پیاده کردن استراتژی «مطالعه اجتماعی» در فیدیبو/ نسخه آیفون رونمایی می‌شود

مدیر پروژه فروشگاه کتاب فیدیبو با اشاره به تغییر اپلیکیشن‌های این فروشگاه مجازی، گفت: این اپلیکیشن‌ها به زودی با تکیه بر استراتژی «مطالعه اجتماعی» در دسترس مخاطبان خواهند بود.

مجید قاسمی مدیر پروژه و عضو هیئت مدیره فیدیبو در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر مشغول تغییر سیستم اپلیکشن‌های فیدیبو هستیم و قصد داریم آن‌ها را مبتنی بر استراتژی social reading یعنی مطالعه اجتماعی یا دسته‌جمعی تنظیم کنیم.

وی افزود:‌ نتیجه این‌کار این است که به مخاطبان و اعضای فیدیبو این قابلیت را می‌دهد که برای هم کتاب، مطلب و یادداشت نوشته و به اشتراک بگذارند. این مطالب یا note ها قابلیت خوانده شدن توسط دیگر مخاطبان را دارد،‌ بنابراین حول محور یک کتاب،‌ فضای تعامل و تضارب آرا به وجود خواهد آمد. بنابراین کتابی که روی فضای فیدیبو منتشر می‌شود،‌ بعد از چند سال با وجود این مطاب و نقدها، ارزش زیادی پیدا می‌کند.

عضو هیئت مدیره فروشگاه اینرتنتی فیدیبو ادامه داد:‌ با اجرایی شدن این طرح، اگر مخاطبان برای نویسندی یا صاحب اثر مقاله یا نقد و نظری داشته باشند، به راحتی ابراز می‌کنند و اگر کار تحقیقاتی داشته باشید، با کتاب‌هایی در فیدیبو روبرو می‌شودید که تعداد زیادی یادداشت و شرح و تفصیل دارد.

قاسمی گفت:‌ نسخه مورد استفاده در آیفون فیدیبو هم که مدتی به تعویق افتاده بود، هفته آینده رونمایی خواهد شد چون پیش‌تر نسخه مربوط به آی‌پد را داشتیم و فقط نسخه آیفون باقی مانده بود.

کد خبر 2350969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha