۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۲۱

اهدای جایزه «مستند شهر تهران» در جشنواره سینماحقیقت

اهدای جایزه «مستند شهر تهران» در جشنواره سینماحقیقت

در بخش جنبی هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به بهترین مستندهای شهری تهران جوایزی اهدا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخش جنبی هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سینما حقیقت که با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران برپا شده است، سه جایزه به بهترین فیلم، کارگردان و پژوهش در زمینه مسائل شهر تهران اهدا می شود.

عموم تهیه ‌کنندگان و مستندسازان می توانند فرم شرکت در هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را روی سایت جشنواره به نشانی www.defc.ir و www.cinematajrobi.ir تکمیل کرده از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیه ‌کننده رسانده و همراه با نسخه DVD فیلم و CD عکس‌ها برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند و یا با حضور در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، طبقه اول، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، نسبت به تکمیل فرم چاپی و ارائه فیلم خود اقدام کنند.

آخرین مهلت شرکت در جشنواره سینماحقیقت نیز روز 15 شهریورماه 1393 است که این تاریخ تمدید نمی شود.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور امور سینمایی، هشتمین دوره جشنواره بین ‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و طی روزهای 9 تا 16 آذرماه 1393، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

کد خبر 2351645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha