۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۴

یوردخانی به مهر خبر داد:

افزایش دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان سمنان

افزایش دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان سمنان

سمنان – خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان گفت: شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد دو رشته کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی تربیتی در پیام نور مرکز سمنان و رشته زبان و ادبیات فارسی در پیام نور مرکز گرمسار، موافقت قطعی کرد.

دکتر مختار یوردخانی، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به افزایش دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان سمنان افزود: با اضافه شدن این دو رشته، تعداد رشته های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه به 16 رشته محل می رسد.

وی خاطرنشان کرد: این رشته ها شامل تربيت بدني و علوم ورزشي، مديريت ورزشي-مديريت راهبردي در سازمانهاي ورزشي، مديريت ورزشي-مديريت رويدادهاي ورزشي، مديريت دولتي -مديريت منابع انساني، مديريت بازرگاني (بازرگاني بين الملل)، مديريت بازرگاني (بازاريابي)، مديريت اجرايي، مديريت اجرايي (بازاريابي و صادرات) و مديريت اجرايي (استراتژيك) است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان، زبان و ادبیات فارسی در پیام نور مرکز گرمسار و رشته های رشته زبان و ادبیات فارسی، مهندسی مواد با گرایش مهندسی شناسایی و انتخاب مواد مهندسی و ریاضی محض- جبر و روان شناسی تربیتی در پیام نور مرکز سمنان، رشته زمین شناسی در پیام نور مرکز دامغان و رشته ریاضی محض با گرایش جبر در پیام نور مرکز شاهرود را از دیگر رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان بیان کرد.

یوردخانی گفت: با توجه به وجود پتانسیل ها و امکانات در مراکز استان پی گیری اخذ مجوز برای افزایش رشته از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کارشناسی ارشد در حال انجام است.

وی در خاتمه بیان کرد: در حال حاضر 13 هزار دانشجو در مراکز و واحدهای این دانشگاه در حال تحصیل هستند که از این تعداد هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.

کد خبر 2353082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha