۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۰

خادم در نشست خبری1:

می‌توانیم برای استقلال و پرسپولیس اسپانسر جدید بگیریم/ از کی‌روش بی‌خبرم

می‌توانیم برای استقلال و پرسپولیس اسپانسر جدید بگیریم/ از کی‌روش بی‌خبرم

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه قرارداد منعقد شده میان سرخابی‌ها و اسپانسرهایشان ترکمانچای نیست، گفت: عدد و ارقام هایی که امروز از طرف متقاضیان حامی مالی این دو باشگاه مطرح می شود، قبلا وجود نداشت، اما اگر لازم باشد با آنها مذاکره می کنیم، پول اسپانسر قبلی را می دهیم و اسپانسر جدید را جایگزین می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا خادم در جریان نشست خبری خود که امروز سه شنبه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در بخش پرسش و پاسخ خبرنگاران به این پرسش مبنی بر اینکه، شما گفته بودید هر اسپانسری که بیشتر پول بدهد می تواند حامی مالی سرخابی ها شود و حالا حسین هدایتی اعلام کرده حاضرم دو میلیارد بیشتر از اسپانسرهای فعلی برای این دو تیم هزینه کنم واکنش شما چیست؟، پاسخ داد.

می توانیم اسپانسرهای جدید را جایگزین اسپانسرهای فعلی سرخابی‌ها کنیم
وی در این زمینه اظهار داشت: همه کسانی که خارج از ورزش برای این عرصه هزینه می کنند قابل احترام هستند و اگر سیستم منطقی باشد باید از این افراد به طور جدی حمایت کرد. این در حالی است که طی سالیان مختلف افرادی با تصورات شخصی یا علایق مختلف وارد ورزش شدند و هزینه بسیار کردند، اما رفتار ما با آنها منصفانه نبود تا زمانی که امکان هزینه کردن داشتند در کنارشان بودیم، اما در جای دیگر احترام و حمایت را دریغ کردیم و آنها را به سمت حاشیه بردیم.

نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در واگذاری سرخابی ها ادامه داد: به همین دلیل زمانی که در حال رایزنی برای تعیین اسپانسرهای سرخابی‌ها بودیم خیلی ها نمی خواستند از آنها نامی برده شود و بخاطر  همین حواشی خیلی ها هم کنار کشیدند. در کل کسانی که می خواهند در ورزش هزینه کنند بدانند وزارت ورزش مقابل آنها نیست و حتی تلاشمان برای حمایت از آنها است. هزینه کردن در ورزش، سیاست های خود را می‌خواهد تا ماندگار شود، اما پاسخ این سوال در مصاحبه های که دوستان در زمانیکه رایزنی برای سرخابی ها داشتند، وجود دارد.

خادم تاکید کرد: قراردادی که در نهایت با سرخابی ها بسته شد، در اختیار دوستان هم هست خیلی ها پیش از عید آمدند مذاکره کردند، اما شرایط ما را نپذیرفتند چرا آن زمان این عدد و رقم ها وجود نداشت آن زمان حتی بیشتر از پرسپولیس برای استقلال از طرف کسانی که قبلا هم حامی این باشگاه بودند، پیشنهاد داشتیم، اما با این شرط که «نصف به علاوه یک» هیات مدیره را هم داشته باشند. الان هم اسپانسری داریم که 10 میلیارد هزینه کرده و چک آخر خود را هم به دو نصف کرده است. بخش اول آن پرداخت شده و گفته بخش دوم را هم پرداخت می کند، اما انتظاراتی از هیات مدیره دارد که باید لحاظ شود.

وی بیان کرد: اعضای هیات مدیره باید انتظارات اسپانسر را لحاظ کنند، اما اسپانسر بداند، هر جا تعلل کند، هستند اسپانسرهای دیگری که علاقه‌مند به ورودند. سرخابی ها تا دیروز یک بار بودند، اما امروز عددهای 30- 40 میلیاردی در مورد آنها مطرح می شود. باید بگویم قرارداد اسپانسر این دو تیم ترکمانچای نبوده است. اگر لازم باشد با اسپانسر دیگری مذاکره کنیم، جلسه می گذاریم، پول اسپانسر قبلی را پرداخت می کنیم و اسپانسر جدید را جایگزین می کنیم.

از کی‌روش بی‌خبرم
معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین در مورد اینکه آیا تاکنون مذاکره ای در رابطه با قرارداد کارلوس کی‌روش و تمدید قرارداد وی انجام شده است، گفت: حوزه فوتبال اصلا در اختیارات من نیست که بخواهم در مورد آن صحبت کنم، ضمن اینکه آنقدر سرم شلوغ است که تاکنون یکبار هم نام کی‌روش را نبرده‌ام، اصلا نمی دانم کی‌روش چکار می کند. در مورد او اطلاعات من از شما کمتر است.

کد خبر 2353134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha