۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۱۸

سردار ملکی:

داعش زائیده موساد و سیا است

داعش زائیده موساد و سیا است

بهشهر – خبرگزاری مهر: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران،  گفت: داعش زائیده موصاد، سیاه و سازمان جاسوسی انگلیس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی پیش از ظهر سه شنبه در یادواره شهدای روستای عبداللهی شهرستان بهشهر، به فعالیت گروه داعش اشاره کرد و گفت: داعش یعنی دولت اسلامی عراق و شام که اینها را دشمن به سه دلیل ایجاد کرد. 
 
سردار ملکی بیان کرد: داعش افرادی را از کشورهای مختلف به کارگیری کرد تا باطلی را که حق می پندارند در جهان جلوه دهند و در بین این گروه کسانی هم هستند که قرآن خوان هستند و فکر می کنند  با کشتن شیعه به بهشت می روند، اینها به کفرشان ایمان دارند. 
 
سردار ملکی با تأکید بر اینکه داعش با سه هدف شکل گرفت، گفت: یکی از اهداف این گروه تروریستی در منطقه این است که جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را بگیرند.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: دومین هدف تأسیس این گروه  این است که اسلام را بد معرفی کنند. چرا که اسلام بعد از انقلاب اسلامی به شدت در کشورهای اروپایی در حال رشد بود و خیلی از ارتشی های اروپایی مسلمان شدند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: هدف سوم گروه تروریستی داعش اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است.
 
سردار ملکی عنوان کرد: داعش با پرچم توحید در فضای مجازی و تلویزیون چندین نفر را یک دفعه اعدام می کند. 
 
وی با بیان اینکه گاهی وقت ها انسان از شیطان هم پست تر می شود، گفت: این گروه آنقدر پست و شیطانی هستند که چند نفر چند نفر را دسته جمعی اعدام می کنند و با قلب، جگر و سر این انسان عکس می اندازند.
 
سردار ملکی با اشاره به اینکه فعالیت گروه داعش در دراز مدت به ضررشان تمام می شود افزود: خودشان نیز با علم به این، دست به کشتارهای وحشانه می زنند.
 
وی با بیان اینکه شهدا در نزد خدا روزی می خورند و عند ربهم یرزقونند اظهار کرد: امام (ره) ما را با ارزش های الهی، شعار دینی و با کمک مردم منزلت داد و نهضت اسلامی ما به پیروزی رسید.
 
سردار ملکی بیان کرد: شهدای ما، ارتشیان، پاسداران، بسیجیان، روحانیت، اصناف و کشاورزان ما از دین قرآن، عترت،  نظام ولی فقیه و از سرزمین ایران
اسلامی پاسداری کردند.
 
وی با بیان اینکه دفاع مقدس ملت ما دارای بار ارزشی بود، افزود: ما در دفاع مقدس از دین خدا پاسداری کردیم.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در ادامه گفت: شهدا از تاریکی به نور رسیدند و لبیک گویان از نفس اماره گذشتند و به رستگاری رسیدند.
 
وی خواستار معرفی شهدا به نسل جوان شد و افزود: شهدا درس عبرتی برای نسل جوان جامعه هستند.
 
وی با اشاره به اطاعت پذیری شهدا از امام (ره) خاطرنشان کرد: امروز هم اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری مقاومت غزه را به وجود آورد.
 
سردار ملکی تصریح کرد: تفکر امام و شهدا و انقلاب اسلامی و نگرش انقلاب اسلامی حزب الله لبنان را درجنگ 33 روزه در برابر چهارمین ارتش جهان پیروز کرد.
 
وی  در ادامه با اشاره به اینکه  امروز ارتش رژیم صهیونیستی وقتی نام حزب الله را  می شنود بدنش می لرزد و می ترسد، گفت: مقاومت غزه زائیده تفکر انقلاب اسلامی ایران است و امروز صدای شهدای ماست که در غزه و لبنان مقاومت آفرین است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: همه ما مسئولیم که راه شهدا را زنده کنیم و از خانواده های شهدا تکریم و تجلیل به عمل آوریم و قدر خانواده های شهدا را بدانیم چرا که شهدا با حقانیت آمدند و حق همیشه پیروز است.
 
وی با تقدیراز برگزار کنندگان یادواره های شهدا در استان مازندران گفت: مازندرانی ها در اجرای یادواره ها در کشور اول هستند و بیشترین یادواره شهدا را برگزار می کنند.
 
در پایان این مراسم از خانواده شهیدان«حسین علی تیموری»، «نظر ریواز»،«ذبیح الله عبدالله پور»، «یوسف لائیجی»، «عباس تاشی»  تجلیل به عمل آمد.
کد خبر 2353186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha