۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۲۶

امام جمعه ایلام:

معیارهای رهبری در سیاست خارجی فصل الخطاب است

معیارهای رهبری در سیاست خارجی فصل الخطاب است

ایلام - خبرگزاری مهر: امام جمعه ایلام گفت: معیارهای رهبری در سیاست خارجی فصل الخطاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جمع مقامات دستگاه دیپلماسی کشور اهمیت راهبردی و نقشه راه در روند دیپلماسی و روابط بین‌الملل و فصل‌الخطاب برای وزیر، مسئولان و مدیران ارشد وزارت امور خارجه است.

وی بیان داشت: آمریکایی ها پس از مذاکره های هسته ای همواره دشمنی و کینه خود را به ملت ایران افزایش داده و با گستاخی و به ادبیات زشت و به دور از عرف دیپلماسی دنیا با ملت بزرگ ایران سخن می گویند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مسلما رهنمودها و آموزه‌های مقام معظم رهبری در هدایت روابط خارجی و بین‌المللی فصل‌الخطاب است. رهبری عزیز معیارهای تعامل در سیاست‌ خارجی را تصحیح و تبیین کردند.

لطفی تصریح کرد: نکته مهم و اساسی در بیانات رهبری این است که معظم‌له فرمودند مذاکره با رژیم آمریکا بی‌فایده است چراکه در مذاکرات اخیر ایران با آمریکا تحریم‌ها گسترده‌تر و تهدیدها شدیدتر شد و آمریکایی‌ها نشان دادند غیرقابل اعتماد هستند.

لطفی در پایان خطبه ها به روز جهانی مساجد اشاره کرد و گفت: هنر مسجد و رسالت اصلی و مهم مساجد تربیت انسان ها بر مبنای تعالیم و آموزه های وحیانی است.

 

 

 

کد خبر 2354954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha