۲ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۵۵

عبدی در گفتگو با مهر:

وظیفه رحیمی است تا جلسات کمیته فنی پرسپولیس را تشکیل بدهد

وظیفه رحیمی است تا جلسات کمیته فنی پرسپولیس را تشکیل بدهد

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس می‌گوید جلسات این کمیته مدت‌هاست که تشکیل نشده و این وظیفه مدیرعامل باشگاه است که در چنین شرایطی اقدام به برگزاری جلسه کمیته فنی کند.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اقدامات کمیته فنی برای بررسی وضعیت پرسپولیس با نتایجی که این فصل کسب کرده است، اظهار کرد: جلسه‌ای تشکیل نشده که بخواهیم درباره آن در کمیته فنی صحبت کنیم. باید نگاه بهتری به کمیته فنی باشد. اگر جلسات این کمیته تشکیل شود خیلی از مسائل در آنجا مطرح می‌شود و با ارائه راهکارهای جدید می‌توان از بروز مشکلات جلوگیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه جلسات کمیته فنی مضر نیست، گفت: الان شرایطی ایجاد شده که بعضی‌ها می‌گویند کاش جلسات کمیته فنی تشکیل می‌شود. در این کمیته به راحتی می‌توان دیدگاهی فنی داشت. الان هم تشکیل این جلسات به علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه بر می‌گردد ولی ایشان و کادر فنی بعد از انتخاب بازیکنان و تمرینات پیش از شروع فصل درخواست جلسه‌ نداشته‌اند.

عضو کمیته فنی ادامه داد: الان وظیفه رحیمی است که این جلسات را تشکیل بدهد. وظیفه باشگاه است که از اعضای کمیته به صورت رسمی دعوت کند تا هر هفته یا هر ماه و یا هر زمانی که نیاز بود، اعضا به تبادل نظر و ارائه راهکار بپردازند. بخصوص بیشترین نیاز در این چهار هفته ابتدایی لیگ بود تا بازخورد نتایج را با کادر فنی در میان بگذاریم.

عبدی همچنین تصریح کرد: افراد در باشگاه می‌آیند و می‌روند ولی همه باید در خدمت پرسپولیس باشند. افراد به هیچ عنوان مهم نیستند. اگر مشکلی هست همه باید دست به دست هم بدهند و آنرا حل کنند. اگر معضلی هست باید رد جلسات کمیته فنی با لطافت و جسارت حل شود.

وی در خصوص اینکه کمیته فنی در باشگاه پرسپولیس به رسمیت شناخته نمی‌شود و حتی انتخاب افشین پیروانی هم بدون هماهنگی این کمیته بوده است، گفت: کمیته فنی در جریان انتخاب پیروانی نبود. من از حضور پیروانی در تیم پرسپولیس خوشحالم ولی انتخاب وی بدون هماهنگی ما بود. هیچکس نمی‌دانست پیروانی مربی پرسپولیس شده و حتی ما هم یک روز بعد متوجه شدیم. به هر حال باید این سئوال را از رحیمی بپرسید و من نمی‌توانم به آن پاسخ بدهم.

کد خبر 2355377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha