۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۵

فولادوند خبر داد:

سنجش بیش از 19 هزار نوآموز استان مرکزی در طرح سلامت

سنجش بیش از 19 هزار نوآموز استان مرکزی در طرح سلامت

اراک-خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: بیش از 19 هزار نوآموز استان مرکزی در طرح سنجش سلامت بدو ورود به دبستان این استان سنجش شدند.

شهریار فولادوند در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه این طرح از 21 خرداد ماه در 19 پایگاه در سطح استان آغاز شد، افزود: تاکنون بیش از 19 هزار نوآموز بدو ورودبه دبستان استان تحت پوشش طرح سنجش سلامت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه حدود 90 درصد از نوآموزان بدو ورود به دبستان استان در زمینه های بهداشتی٬ بینایی، شنوایی٬ آمادگی تحصیلی و معاینات بالینی پزشکی مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: پایگاه های سیار نواحی یک، دو آموزش و پرورش اراک، شهرستان ساوه و پایگاه ثابت شازند همچنان دایر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی  تصریح کرد: والدین نوآموزانی که موفق به سنجش نوآموزان خود نشدند می توانند با شماره 33673139 اداره استثنایی استان مرکزی تماس و در پایگاه های شهر اراک پذیرش شوند.

به کارگیری امکانات و تجهیزات برای بازگشایی مدارس

فولادوند در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ظرفیت ها و امکانات برای آماده سازی و بازگشایی مدارس و ایجاد شادابی و نشاط در دانش آموزان به کار گرفته شده است، اضافه کرد: بازگشایی مدارس و آمادگی کامل برای این رویداد مهم فرهنگی نیازمند تلاش همه جانبه و به کارگیری امکانات و ظرفیت ها برای آغاز بهار تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به توزیع 97 درصدی کتب درسی دانش آموزان در سطح استان، اظهار کرد: پیگیری لازم جهت تهیه سایر کتب انجام شده و تا پایان شهریور کتب دانش آموزان از سوی مدارس و فروشگاه های عرضه کتاب توزیع خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه معلمان و نیروهای آموزشی و پرورشی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تغییر کتب در دو پایه چهارم و هفتم، تمهیدات لازم برای برگزاری دوره های آموزشی ویژه معلمان این دو پایه آماده شده است.
 

کد خبر 2355630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha