۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲

اسدی:

مشکل بیکاری با اجرای پنج پروژه برای مشگین شهر رفع نمی شود

مشکل بیکاری با اجرای پنج پروژه برای مشگین شهر  رفع نمی شود

مشگین شهر – خبرگزاری مهر: نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی معتقد است با اجرای پنج پروژه در سال جاری برای این شهرستان مشکل بیکاری و معیشت مردم رفع نخواهد شد.

یونس اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در حال حاضر در خانواده های مشگین شهری حداقل دو نفر جوان بیکار در هر خانواده وجود دارد.

وی افزود: با وجود اینکه شهرستان مشگین شهر یکی از مناطق مستعد کشاورزی، گردشگری و معدنی است اما نرخ بیکاری در آن بیشتر از سایر مناطق استان است.

وی با بیان اینکه بیکاری یک مشکل گسترده در سطح کشور است، اضافه کرد: سفر رئیس جمهور بیانگر این مهم بود که دولت آستین ها را برای رفع این مشکل بالا زده است.

اسدی بیان داشت: در شرایط خاصی که برای کشورمان توسط دول غربی ایجاد شده بود، فشار سخت تحریم‌ها مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده بود.

نماینده مردم مشگین شهر معتقد است دولت یازدهم با بهره گیری از دریات و تدبیر رئیس جمهور این موضوع مرتفع شد و فضای آرامی، در سطح کشور و همچنین در فضای بین الملل حاکم شد.

وی حضور رئیس جمهور در استان را در سایه تلاش چندین ماهه نمایندگان استان عنوان کرد و گفت: مشکلات شهرستان های مختلف در فرصت سفر مورد بررسی قرار گرفت.

اسدی در خصوص مطالبه مردم مشگین شهر مبنی بر ایجاد منطقه‌ آزاد تجاری و گردشگری اضافه کرد: مقدمات منطقه آزاد گردشگری و تجاری را پایه‌گذاری کرده‌ایم‌ و در حد اولیه موضوع را قبول کرده‌اند.

کد خبر 2355955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha