۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۳۸

با حکم عرب باغی/

"فرخ مسجدی" قائم مقام و مشاور اجرائی منطقه آزاد ارس شد

"فرخ مسجدی" قائم مقام و مشاور اجرائی منطقه آزاد ارس شد

جلفا – خبرگزاری مهر: "فرخ مسجدی" با حکم مدير عامل سازمان منطقه آزاد ارس قائم مقام و مشاور اجرایی اين سازمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خادم عرب باغی یکشنبه در مراسم معارفه قائم مقام و مشاور اجرایی جدید خود اظهار داشت: در حال حاضر اشتغالزایی و کمک به اقتصاد ملی در کنار مسائل فرهنگی و گردشگری از اهمیت خاصی برخوردار است و می تواند تاثیر مهمی در خروج کشور از وضعیت رکود اقتصادی داشته باشد.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به ظرفیت های این منطقه خاطر نشان شد: با توجه به انتظار ویژه دولت از منطقه آزاد ارس در زمینه جذب سرمایه گذار، این منطقه بعنوان دومین منطقه آزاد توسعه یافته کشور می تواند نقش مهمی در توسعه همه جانبه استان داشته باشد.

فرخ مسجدی نیز در این جلسه خاطر نشان شد: یکی از پایه های اصلی توسعه استان، توسعه منطقه آزاد ارس بوده و استفاده بموقع از فرصت ها نیز رمز توسعه منطقه آزاد ارس است.

همراهی، مساعدت و ارائه راهکارهای اجرائی برای بهبود امور و تحقق اهداف سازمان با بهره گیری از تمام ظرفیت ها در جهت انجام خدمات شایسته و توسعه و گسترش فعالیت های سازمانی در سطوح مختلف به ویژه اعتلای سازمانی بعنوان سازمانی پویا، شکوفا و آرمانی همراه با تدوین برنامه ریزی ها و با رعایت قانونمندی، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی از جمله مواردی است که به عنوان وظایف قائم مقام جدید ارس از آنها یاد شده است.

گفتنی است فرخ مسجدی سمت برنامه ریزی استانداری آذربایجان شرقی را بیش از 12 سال برعهده داشته و فعالیت در حوزه های صنعت، اقتصاد و برنامه ریزی در کارنامه کاری وی دیده می شود.

کد خبر 2356430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha