۲ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۴۹

مرفاوی پس از شکست در تبریز:

بازیکنان صبا فکر کردند بازی 45 دقیقه است/ باید جنبه باخت را داشته باشیم

بازیکنان صبا فکر کردند بازی 45 دقیقه است/ باید جنبه باخت را داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم معتقد است بازیکنان تیمش برابر تراکتورسازی قدر برتری خود را ندانسته و فکر کردند بازی 45 دقیقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی پس از شکست 4 بر 2 صبای قم برابر تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان صبای قم بازی را خوب شروع کردند و در نیمه نخست از همه نظر به اهداف‌مان رسیدیم.

وی افزود: در نیمه نخست علاوه بر 2 گلی که زدیم، حتی می‌توانستیم 2 گل دیگر هم به تراکتورسازی بزنیم اما بازیکنان تیم قدر موقعیت‌های خود را ندانستند زیرا فکر می‌کردند بازی تنها 45 دقیقه است و به همین 2 گل اکتفا کردند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در نیمه دوم شرایط فرق کرد و بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند و همین موضوع باعث شد تراکتوری‌ها ضمن جبران گل‌ خورده، به گل پیروزی هم دست یابند. می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم اما حریف عصبی شد و همین موضوع روی تیم ما تاثیر گذاشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه در نیمه دوم نتوانستند اهداف تاکتیکی‌مان را در زمین پیاده کنند. البته گل‌هایی که خوردیم روی عدم وظیفه شناسی بازیکنانمان بود. 

مرفاوی تصریح کرد: از سمت نیمکت تراکتورسازی به کمک مربی تیم من توهین شد. من از اینجا اعلام می‌کنم همه ما باید جنبه گل خوردن و شکست را داشته باشیم. آنها هم فکر می‌کردند بازی به پایان رسیده و به همین دلیل به لحاظ اخلاقی کار را خراب کردند. 

وی در مورد تعویض‌های تیم تراکتورسازی هم تاکید کرد: تعویض‌های حریف کمر تیم‌مان را شکست. تعویض طلایی تراکتورسازی و ورود فرشاد احمدزاده و عملکرد ادینیو، در مجموع بازی را به سود تراکتورسازی بازگرداند. 

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پایان گفت: این هفته هم گذشت و صبا هم جزو تیم‌های شکست خورده شد، دیگر فکر بازی‌های بعدی هستیم. باید به فکر بازی‌‎های بعدی باشیم تا در ادامه لیگ برتر نتایج بهتری را کسب کنیم.
 

کد خبر 2356673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha