۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵

حسینی:

20 برند نوشت افزار ایرانی اسلامی در نمایشگاه «ایران نوشت» حضور دارند

20 برند نوشت افزار ایرانی اسلامی در نمایشگاه «ایران نوشت» حضور دارند

دبیر دومین نمایشگاه «ایران نوشت» از حضور 20 برند برتر نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه چهارشنبه 5 شهریور در سالن آفرینش های ادبی کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،سعید حسینی مدیرعامل مجمع تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی و دبیر دومین نمایشگاه «ایران نوشت» درباره نحوه برگزاری این نمایشگاه گفت: دومین سال است که نمایشگاه "ایران نوشت" را برگزار می کنیم. این نمایشگاه با توجه به حرکتی که بر مبنای تولید آثار ایرانی و اسلامی در کشور آغاز شده است شکل گرفت و به نوعی می توان گفت نمایشگاه، تولید آثار بومی و اسلامی کشور است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه ایران نوشت،  تولید کنندگان نوشت افزارهای ایرانی اسلامی گرد هم جمع می شوند و فضا بیشتر برای ارتباط تولیدکنندگان با یکدیگر شکل می گیرد. البته اصناف بازار و مسئولان فرهنگی کشور نیز به این نمایشگاه می آیند تا آثار را ببینند و درباره تولیدات ایرانی و اسلامی اطلاعات بیشتری کسب کنند.

حسینی با اشاره به برنامه های تخصصی که در حاشیه نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: نشست های تخصصی با حضور کارشناسان در زمینه های اقتصاد، هنر و تاثیرات تربیتی آثار بومی و اسلامی بر روی کودکان و نوجوانان کشورمان در طول روزهای برگزاری نمایشگاه دایر خواهد بود.

مدیر عامل مجمع تولید و توزیع کنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی گفت: در نمایشگاه ایران نوشت، غرفه نقاشی و عکاسی برای کودکان برگزار خواهد شد و همچنین مجریان مطرح کودک و نوجوان تلویزیون در این نمایشگاه اجرای برنامه خواهند داشت و شبکه 2 سیما نیز همکاری خوبی برای پوشش برنامه ها با ما خواهد داشت.

وی افزود: معرفی کاراکترهای محبوب نوشت افزارهای ایرانی اسلامی همچون شکرستان، کلاه قرمزی و ... از دیگر بخش های این نمایشگاه است. در این دوره نمایشگاه بیش از 20 تولید کننده و توزیع کننده نوشت افزارهای ایرانی اسلامی حضورخواهند داشت و بیش از 20 غرفه دایر می شود.

دبیر دومین نمایشگاه ایران نوشت با بیان این که این نمایشگاه 5 تا 10 اردیبهشت دایر خواهد بود، گفت: افتتاحیه چهارشنبه ساعت 17 در محل برگزاری نمایشگاه و با حضور مسوولان فرهنگی کشور برگزار می شود. همچنین علاقه مندان می توانند از ساعت 11 تا 22 در روزهای یاد شده از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف نمایشگاه ارتباط مستقیم تولید کنندگان نوشت افزارهای ایرانی اسلامی با مردم و مخاطبانشان که کودکان و نوجوانان است. چرا که تولید لوازم تحریر ویژه ایرانی و اسلامی و مبتنی بر تولیدات داخلی همچون انیمیشن ها و برنامه های کودک محبوب و شخصیت های برجسته داخلی،  فضای نوینی ست و تولید کنندگان نیاز دارند با مردم در ارتباط باشند و البته برای استفاده بیشتر و بهتر تولیدکنندگان از نظرات مردم سیستم نظرسنجی هم طراحی شده است و مراجعه کنندگان توسط این سیستم می توانند نظراتشان را درباره نمایشگاه و نوشت افزارهای موجود در آن بیان کنند.

حسینی با اشاره به این که در این نمایشگاه هر روز یک برند مطرح معرفی خواهد شد، اظهار کرد: نمایشگاه "ایران نوشت" ابعاد گوناگون دارد و ابعاد اقتصادی تا فرهنگی آن در نشست های تخصصی بررسی می شود.

وی درباره برندهای حاضر در این نمایشگاه گفت: حتی آثار خنثی که تنها از رنگ و طرح در اثر استفاده می کنند در این نمایشگاه حضور ندارند و تمام آثار بومی، ایرانی و اسلامی هستند.

دومین نمایشگاه ایران نوشت 5 تا 10 شهریور ماه در سالن آفرینش های ادبی کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان اردیبهشت در بلوار کشاورز، خیابان حجاب برگزار می شود.

کد خبر 2357769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha