۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵

ثنایی در گفتگو با مهر:

نتایج پیکان هم تهدید است، هم فرصت/ از کادرفنی حمایت می‌کنیم

نتایج پیکان هم تهدید است، هم فرصت/ از کادرفنی حمایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران اعلام کرد با صبر و شکیبایی و تلاش بیشتر، تیم فوتبال این باشگاه از وضعیت فعلی نجات می‌کند. وی همچنین معتقد است نتایج پیکان در شش هفته نخست لیگ برتر هم تهدید است و هم فرصت.

ابراهیم ثنایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ابتدا در مورد عملکرد تیم فوتبال پیکان برابر نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: گرفتن امتیاز از تیمی که 3 گل در تهران به سپاهان زده است، نشان دهنده پستی و بلندی در فوتبال است. به نظرم روند تیم در حال بهتر شدن است ولی باید صبر و شکیبایی و تلاش بیشتری داشت تا بتوان در آینده نزدیک نتایج دلخواه را بدست آورد.

وی ناهماهنگی بین بازیکنان را یکی از دلایل کسب 3 امتیاز در 6 بازی اخیر پیکان در لیگ چهاردهم دانست و افزود: در تیم فعلی پیکان 3 دسته بازیکن حضور دارند، یک دسته بازیکنان زییر 23 سال و امید، گروه دیگری که زحمت کشیدند و پیکان را به لیگ برتر آوردند و دسته سوم نفرات جدیدی که به تیم آمده‌اند که قطعا آنها برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارند.

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران ادامه داد: در این بازی‌ها شاهد هستیم کادرفنی زحمت خود را می‌کشد و بازیکنان هم در زمین تلاش می‌کنند اما اینکه تیم نمی‌تواند گل بزند، همه نفرات تیم تحت فشار قرار می‌گیرند. در این شرایط کادرفنی و بنده باید تلاش کنیم آرامش را به تیم بازگردانیم تا بازیکنان بدون استرس و با توان بیشتر در مسابقات آینده به میدان رفته و با کسب نخستین پیروزی، پیکان را به وضعیت مطلوب برساندند.

وی در مورد اینکه جبران امتیازاتی که پیکان امروز از دست می‌دهد، در آینده دشوار است و شاید این تیم را در خطر سقوط به دسته پائین‌تر قرار دهد، تاکید کرد: این نتایج برای تیم پیکان هم تهدید آمیز است و هم فرصت خوبی را بوجود می‌آورد که نقاط ضعف و قوت‌مان را شناسایی کرده و بتوانیم در بازی‌های بعدی به نتایج اخیر پایان دهیم.

آیا همچنان از کادرفنی تیم حمایت می‌کنید؟،ثنایی در پاسخ به پرسش خاطرنشان کرد: مطمئنا زیرا منصور ابراهیم‌زاده و کادر فنی تیم تمام تلاش خود را برای موفقیت پیکان به کار بسته‌اند. وقتی تیمی تلاش می‌‎کند، بالاخره می‌تواند به نتایج دلخواه برسد. بنده مطمئنم پیکان روز به روز بهتر شده و به شرایط ایده‌آل می‌رسد.

وی در مورد اینکه منصور ابراهیم‌زاده پس از بازی روز جمعه برابر نفت اعلام کرده خودش نمی‌تواند به زمین برود و گل بزند، تصریح کرد: در این فصل به خاطر قوانین جدید سازمان لیگ با مشکل روبرو شدیم. در گذشته تیم‌هایی که از دسته اول به لیگ برتر می‌آمدند، 8 بازیکن لیگ برتری جذب می‌کردند اما امسال تعداد این نفرات را به 7 بازیکن رساند‌ه‌اند. ضمن اینکه ما قصد جذب ادینیو را داشتیم اما همین مشکلات مانع از حضورش در پیکان شد. البته در نیم فصل بازیکنان جدیدی را برای رفع نقاط ضعف، به تیم اضافه خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در پایان در مورد اینکه آیا درگیری بین بازیکنان در نتیجه گیری تیم تاثیرگذار نبوده، گفت: درگیری بین بازیکنان وجود نداشت ولی اگر اختلاف هم هست، به خاطر نتیجه نگرفتن تیم در زمین بوجود می‌آید. البته بحث خاصی وجود ندارد که بخواهیم نگران آن باشیم.

تیم فوتبال پیکان در شش هفته نخست چهاردهمین دوره لیگ برتر، تنها 3 امتیاز بدست آورده و هنوز موفق به باز کردن دروازه حریفان خود هم نشده است. این تیم درحال حاضر با 3 امتیاز، در رده چهاردهم قرار گرفته است.

کد خبر 2359889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha