۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۱۲

تارتار تاکید کرد:

اختلاف فنی با استقلال نداشتیم/ تجربه بازیکنان حریف بیشتر بود

اختلاف فنی با استقلال نداشتیم/ تجربه بازیکنان حریف بیشتر بود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان ایننکه تجربه بازیکنان استقلال از تیمش بیشتر بوده است، گفت: با این حال از نظر فنی اختلاف زیادی بین دو تیم نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار پس از شکست تیم فوتبال گسترش فولاد برابر استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: همانطور قبل از بازی پیش بینی می‌کردیم اختلاف فنی بین دو تیم نبود ولی بحث تجربه هم هست. استقلال از کمترین موقعیت‌هایش بهترین استفاده را برد و یک پیروزی با ارزش کسب کرد ولی از ارزش بازیکنان ما چیزی کم نمی‌شود.

وی افزود: قصد توجیه نتیجه را ندارم. تیم ما بازی خوبی ارائه کرد. به تیم استقلال و مربی بزرگش تبریک می‌گویم. آنها بعد از دو گلی که زدند ما را خوب کنترل کردند.

سرمربی گسترش درباره اینکه چرا در نیمه دوم تیمش کاملا هجومی و بی احتیاط بازی کرد، گفت: نتیجه دو بر صفر با سه بر صفر فرقی ندارد. ما هر چه عنصر هجومی داشتیم وارد زمین کردیم ولی تجربه استقلال بیشتر از ما بود و ما را خوب کنترل کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران امروز جمعه در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر برابر گسترش فولاد به برتری برسد.

کد خبر 2359917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha