۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۰۴

گزارش تمرین استقلال؛

تاخیر حیدری و حضور عمران‌زاده/ صحبت یک پرسپولیسی با قلعه‌نویی

تاخیر حیدری و حضور عمران‌زاده/ صحبت یک پرسپولیسی با قلعه‌نویی

تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی امروز دوشنبه برگزار شد که خسرو حیدری و امید ابراهیمی با تحخیر در محل برگزاری این تمرین حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تمرینات آماده‌سازی خود را عصر امروز دوشنبه پیگری کرد. این تمرین از ساعت 18 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد که حواشی آن به شرح زیر است:

* آرش برهانی با بیست دقیقه تاخیر به زمین تمرین رسید و امید ابراهیمی و خسرو حیدری هر کدام 10 دقیقه تاخیر داشتند. همین موضوع سبب شد محسن فروزان با شوخی به آنها بگوید، وقت شناس باشند.

* حنیف عمران‌زاده که به علت مصدومیت مدت ها بود در تمرین استقلال حضور نداشت، امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی حاضر شد اما فقط در تمرینات کششی حاضر شد و به توصیه پزشک تیم با توپ کار نکرد.

* قبل از شروع تمرین، امیر قلعه‌نویی 5 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.

* رضا نعلچگر، ادموند اختر و حمید ملک احمدی از میهمانان ویژه تمرین امروز آبی پوشان بودند که در این بین اختر از سوی هواداران چند مرتبه تشویق شد.

* حدود 100 تماشگر خودشان را به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی رسانده بودند و در شعارهای‌شان از بازیکنان و قلعه‌نویی می‌خواستند که صدرنشینی را حفظ کنند.

* امیرحسین صادقی دیگر مدافع مصدوم استقلال بدون هیچ مشکلی با سایر بازیکنان تمرین کرد، از اینرو احتمال حضورش در فهرست 18 نفره استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان وجود دارد.

* سرمربی استقلال بازی دستگرمی شاگردانش را زیر نظر داشت و هر از چندگاهی تمرین را قطع و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کرد.

* یکی از بخش‌های اصلی تمرین امروز، تاکید ویژه قلعه‌نویی روی شوت‌زنی هافبک‌های تیمش بود، به طوریکه آنها جدای دیگران چند دقیقه تمرین شوت زنی را تکرار کردند. امید ابراهیمی در این بخش بهتر از دیگران بود، به نحوی که مرتب با تشویق کادر فنی مواجه می‌شد.

* علی مانگا از لیدرهای سرشناس دهه شصت تیم فوتبال پرسپولیس از دیگر میهمانان تمرین بود که چند دقیقه‌ای را به صورت خصوصی با قلعه‌نویی صحبت کرد.

 

کد خبر 2362251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha