۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۲۳

کفاشیان تاکید کرد:

برنامه تیم امید و تیم ملی هماهنگ می‌شود/ ایمیل قرارداد برای کی‌روش بزودی

برنامه تیم امید و تیم ملی هماهنگ می‌شود/ ایمیل قرارداد برای کی‌روش بزودی

رئیس فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها خواست در این دوره از مسابقات آسیایی با تیم امید همکاری کنند چرا که از دوره آینده برنامه‌های تیم ملی و تیم امید هماهنگ خواهد بود و مشکلی در این زمینه بین فدراسیون و باشگاه‌ها پیش نخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در حاشیه تمرین تیم فوتبال امید ایران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: باید از باشگاه‌هایی که با ما همکاری کردند تشکر کنم. وقتی ما به جام جهانی رفتیم سود آن به باشگاه‌ها رسید. ان شاءالله اگر تیم امید هم خوب باشد منافعش به باشگاه‌ها می‌رسد. بعضی از باشگاه‌ها با وجود اینکه بازیکنان مصدوم و غایب داشتند با ما همکاری کردند و از این بابت متضرر شدند که باید از آنها تشکر کنم.

وی افزود: ما از باشگاه‌ها خواستیم این دوره به تیم امید بازیکن بدهند و از دور بعدی تیم امید با تیم ملی هماهنگ خواهد بود. به این صورت که هر موقع تیم ملی برنامه داشته باشد تیم امید هم در کنار آن برنامه دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره میزان شانس صعود تیم امید به مسابقات المپیک، خاطرنشان کرد: یکی از هدفهای اصلی ما صعود به المپیک است و دیگر هدفمان صعود به جام جهانی روسیه. با این حال اولویت تیم امید بیشتر است. ما در تیم امید بازیکنانی داریم که در خارج از ایران بازی می‌کنند. این تیم، تیم خوبی است که می‌توانیم با آن نتیجه بگیریم. شانس ما از دوره‌های قبل بیشتر است.

وی افزود: این تیم می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم زیر 22 سال باشد که مسابقاتش به صورت متمرکز برگزار می‌شود و ما دنبال میزبانی آن هستیم.

کفاشیان در پایان درباره وضعیت کی‌روش گفت: متن قرارداد ظرف دو، سه روز آینده برای کی‌روش ایمیل می‌شود. ما منتظر پاسخ نهایی ایشان خواهیم ماند تا قرارداد را تایید کند. فکر می‌کنم کی‌روش قرارداد را قبول کند و به ایران بیاید.

کد خبر 2363014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha