۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۲۲

خولیو ولاسکو:

هزار بار گفتم از ترک کردن ایران پشیمان نیستم!

هزار بار گفتم از ترک کردن ایران پشیمان نیستم!

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران که هدایت تیم آرژانتین را در رقابتهای جهانی بر عهده دارد در واکنش به این سوال که از ترک ایران ناراحت نیستید، گفت: من هزار بار گفتم که از ترک ایران پشیمان نیستم و می‌خواهم با تیم کشورم کار کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، خولیو ولاسکو شش ماه است که ایران را ترک کرده و سرمربی آرژانتین شده ولی هنوز هر جا پا می‌گذارد اولین سئوالی که باید به آن پاسخ بدهد، درباره ایران است. فرقی نمی‌کند آرژانتین با کدام تیم بازی داشته یا اصلا ولاسکو برای چه به کنفرانس خبری آمده. به هر حال او باید از ایران بشنود و جواب بدهد.

ولاسکو که پس از شکست مقابل صربستان در کنفرانس مطبوعاتی این بازی حاضر شده بود، دوباره از ایران شنید ولی این بار کلافه شد و گفت: هزار بار گفته‌ام که می‌خواهم با تیم کشور خودم کار کنم. پس الان که با آرژانتین هستم، در جای درستی ایستاده‌ام. هرگز هم از اینکه ایران را ترک کردم پشیمان نیستم. هرچند می‌دانم که آنها به نتایج خوبی می‌رسند و به مراحل بالای این تورنمنت هم صعود می‌کنند.

تیم ملی آرژانتین در دومین بازی خود در رقابتهای جهانی برابر صربستان 3 بر یک شکست خورد تا پس از برگزاری دو بازی تنها 3 امتیاز کسب کرده باشد.

کد خبر 2363381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha