۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۰۳

کرانچار در نشست خبري:

تيم‌ اميد و جوانان براي ما مشکل‌ساز شدند/ بازي کردن حاج‌صفي مشخص نيست

تيم‌ اميد و جوانان براي ما مشکل‌ساز شدند/ بازي کردن حاج‌صفي مشخص نيست

اصفهان – خبرگزاري مهر: سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تيم‌هاي ملي اميد و جوانان براي سپاهان مشکل‌ساز شدند و در بازي فردا سه بازيکن سپاهان به دليل حضور در اردوي تيم‌هاي ملي به ميدان نمي‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار عصر امروز چهارشنبه در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل ملوان بندر انزلي در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي با اشاره به شرايط اين بازي اظهار داشت: اکنون به وضعيتي رسيده‌ايم که بعد از گذشت پنج مسابقه، هدفي به نام پيروزي داريم که آن پيروزي مقابل تيم ملوان است و براي برداشتن گام بلند به اين مسابقه مي‌رويم.

وي با اشاره به حضور سه بازيکن تيمش در اردوهاي تيم ملي بيان داشت: تيم ملي اميد و جوانان مشکلاتي به وجود آوردند و علي کريمي، شريفي و سرلک به اردوي تيم ملي رفتند؛ همچنين بازيکناني چون حمودي، رحمان احمدي، گردان و سوکاي مصدوم هستند اما اميدوارم که بازيکنان منتخب در بازي فردا اين بار را به خوبي به دوش بکشند.

سرمربي سپاهان افزود: در بازي با ذوب‌آهن مجبور شديم که همزمان از 5 بازيکن جوان استفاده کنيم که اين مسئله کيفيت بازي را پائين آورد اما براي تيم ملوان ارزش زيادي قائل هستيم و در اين بازي با بازگشت عقيلي که خليل‌زاده که يک جلسه از محروميت او کم شده، اميدوار هستم که تيم ما تقويت شده باشد و اين مسابقه را با برد به پايان برسانيم.

وي درباره وضعيت دروازه‌بان تيم سپاهان با توجه به مصدوميت رحمان احمدي و شهاب گردان ادامه داد: جلسه پاياني تمرين قبل از بازي ما امروز بوده و اجازه دهيد که تصميم‌گيري درباره تمامي بازيکنان امروز صورت گيرد و اگر احمدي و گردان به بازي نرسيدند، اميني درون دروازه قرار گيرد.

کرانچار درباره وضعيت حاج‌صفي بيان داشت: اگر حاج‌صفي واقعاً برگشته باشد و در تمرين عصر امروز شرکت کند، تصميم‌گيري درباره او مي‌کنيم و قبل از آن، درباره 17 روز گذشته او صحبت مي‌کنيم که آيا مي‌تواند بازي کند يا نه.

وي با بيان اينکه ما در خط حمله خود هماهنگي لازم را داريم، اظهار داشت: خلعتبري و پريرا در اين بازي به ميدان مي‌روند اما سوکاي به بازي نمي‌رسد و اگر بخواهيم در خط حمله، جايگزيني پيدا کنيم، عرفان براي ما بازي مي‌کند.

سرمربي سپاهان درباره حضور همزمان برادران نويدکيا در ترکيب تيمش و اينکه آيا مي‌توان از آنها به طور همزمان استفاده کرد، گفت: نمي‌توان از دقايق ابتدايي بازي دو بازيکن را در کنار هم استفاده کرد و به طور قطع محرم در دقايقي که مقابل ذوب‌آهن به ميدان رفت، نسبتاَ خوب بود و در صدد هستيم که در ديدارهاي مقابل صبا و تراکتور از او به صورت کامل استفاده کنيم.

وي اضافه کرد: مهم اين است که در بازي فردا، بهترين فرد را درون زمين بفرستيم و اين مسئله را زمان نشان مي‌دهد و بدون شک نياز سيستم ما با توجه به کاربرد بازيکنان بوده که هر 2 برادر در بازي باشند.

 

کد خبر 2363689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha