۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۲۱

کنسرت تخصصی سازدهنی در کرج برگزار می شود

کنسرت تخصصی سازدهنی در کرج برگزار می شود

کرج - خبرگزاری مهر: معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری اولین کنسرت تخصصی (ساز دهنی ) در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم شریفی با اعلام این خبر گفت: اولین کنسرت هنرجویی (تخصصی ساز دهنی) چهارشنبه 19 شهریور از ساعت 19الی 21 در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این کنسرت بی کلام دو بخش دارد که در طول هر یک از این بخش ها هفت قطعه نواخته خواهد شد.

وی ابراز کرد: در انتخاب این قطعات که اکثرا از قطعات برتر و شناخته شده حوزه موسیقی بی کلام هستند، سلیقه مخاطبان در گروه های سنی مختلف مد نظر قرار گرفته شده است.

شریفی  از سلام، دوست قدیمی، ترکم نکن و نواختن با قلب به عنوان تعدادی از قطعات این کنسرت نام برده و گفت: بدون شک هر فرد در طول زندگی خود تعدادی از این قطعات را بارها و بارها از دریچه تلویزیون و رادیو شنیده است.

وی  در ادامه صحبت های خود ضمن معرفی اعضای این گروه گفت: نوازندگی قطعات این کنسرت را محمد اطهری فرد(سازدهنی) ،میلاد آذری (پیانو) ،ایمان چالی (گیتار) ،صابر خداداد(گیتار) و بهزاد نظمی (درامز) به عهده دارند .

این مسئول در خصوص سابقه کاری هریک از نوازندگان این کنسرت هنرجویی گفت: میلاد آذری از سن نه سالگی نواختن پیانو را در محضر اساتیدی چون آقایان ممقانی و پورناصح فرا گرفت.

وی ادامه داد: آذری دوره تخصصی پیانو را نزد استاد کلارا بوکوچواگذرانده و پیانو جز را نیز نزد استاد همزه یگانه فراگرفته است.

وی افزود: این نوازنده پیانو کسب مقام اول از نخستین فستیوال آهنگسازی بین دانشگاه های کشور رادر کارنامه کاری خود دارد.

معاون هنری – سینمایی اداره کل ارشاد در خصوص سابقه کاری ایمان چالی نیز توضیح داد: چالی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد نوازندگی گیتار از دانشگاه هنر است و نوازندگی این ساز را از سال 1382 آغاز کرده و تاکنون از محضر اساتیدی چون افشین ضیاییان، علیرضا تفقدی و مهرداد پاکباز بهره برده است.

وی اضافه کرد: چالی کسب مقام اول مسابقات کشوری گیتار و عنوان نوازنده برگزیده دو دوره جشنواره بهاره موسیقی و همچنین انتشار آلبوم درخت لیموی کهنسال را را در کارنامه خود دارد.

شریفی درادامه ضمن اشاره به بخشی از کارنامه صابر خداداد اضافه کرد: خداداد که متولد سال 1370 است نوازندگی گیتار را از سن 16 سالگی آغاز کرده و تاکنون از محضر استاد نوریک میساکیان بهره برده است.

وی در بخش پایانی صحبت هایش با اشاره به سابقه فعالیت نوازندگی بهزاد نظمی نیز گفت: این نوازنده که متولد سال 1367 است نوازندگی درامز را در سبک های مختلف نزد استاد پیمان زرنگار فراگرفته است.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز در بخش پایانی صحبت هایش در خصوص سابقه فعالیت سرپرست این کنسرت گفت: محمد اطهری فرد که دراین کنسرت نوازندگی ساز دهنی را به عهده دارد نواختن این ساز را از سن 21 سالگی و به صورت خود آموز آغاز کرده است .

وی ابراز کرد: اطهری فرد  به جز تدریس تخصصی گیتار و سازدهنی انتشار آلبوم تخصصی ساز دهنی با عنوان "لحظه " را نیزدر کارنامه خود دارد .

گفتنی است  علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت که اولین اجرای گروه شخصی محمد اطهری فرد است می توانند به آموزشگاه موسیقی سرو (سه راه گوهردشت ،کوچه یاس یک )،آموزشگاه موسیقی زریاب (خیابان درختی ،روبه روی میدان عطار ) و موزیک مرتضی (خیابان شهید بهشتی ،بازار طلا) مراجعه کنند.





 

کد خبر 2366813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha