۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۲۳

برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس؛

خواجه‌وند: در مورد برکناری علی دایی و رحیمی صحبتی مطرح نشد

خواجه‌وند: در مورد برکناری علی دایی و رحیمی صحبتی مطرح نشد

سخنگوی بشگاه پرسپولیس در پایان نشست هیأت مدیره این باشگاه تاکید کرد که درباره برکناری علی دایی و علیرضا رحیمی سرمربی و مدیرعامل باشگاه صحبتی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی بعدازظهر امروز سه‌شنبه برگزار شد که چند تن از اعضا از جمله علی اصغر مونسان و علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه در آن حضور نداشتند.

مهدی خواجه وند سخنگوی باشگاه در جمع خبرنگاران درباره برگزاری این جلسه اظهار کرد: ما درباره مسائل کلان صحبت کردیم و در مورد علی دایی و مدیر عامل باشگاه صحبتی نشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: این نشست به هیچ عنوان برای برکناری رحیمی و دایی برگزار نشده بود و همانطور که گفتم درباره مسائل کلان باشگاه صحبت کردیم.

وی درباره اینکه رئیس هیات مدیره باشگاه اعلام کرده بود "اگر بخواهیم دایی را برکنار کنیم مدیرعامل باشگاه نمی تواند دخالتی در این تصمیم داشته باشد" گفت: اگر علیرضا رحیمی بخواهد مصوبه هیات رئیسه را پیاده کند بله، حرف ایشان درست است. در صورتی که به عنوان مثال یک روز اعضای هیأت مدیره تصمیم به تغییر سرمربی بگیرند و اکثر اعضا موافق این تصمیم باشند مدیرعامل مجبور است تصمیم هیأت مدیره را اجرایی کند.

خواجه وند در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر مشکلات اسپانسر فعلی باشگاه با شرکت صدرا گستر اسپانسر فصل گذشته بر سر عدم استفاده از برند پرسپولیس گفت: اگر واقعا اسپانسر باشگاه نمی تواند از برند استفاده کند باید این موضوع را به صورت مکتوب به ما اعلام کند. ما نمی توانیم گذشته باشگاه را به خاطر اسپانسر جدید نادیده بگیریم چرا که باشگاه تعهداتی دارد که باید به آن پایبند باشد.

کد خبر 2367385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha