۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۵۳

سردار نقدی در کوهدشت؛

رسانه های استکباری بزرگترین دشمن بشریت/ قدرت دفاعی ایران حرف اول را در منطقه می زند

رسانه های استکباری بزرگترین دشمن بشریت/ قدرت دفاعی ایران حرف اول را در منطقه می زند

کوهدشت - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه امروز رسانه های استکباری بزرگ ترین دشمنان بشریت هستند گفت: به وسیله این رسانه ها می خواهند ملت ها را خوار و تسلیم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا نقدی در گردهمایی بسیجیان کوهدشت در سخنانی اظهار داشت: کوهدشت در دوران دفاع مقدس دو گردان داشت و افتخارات و حماسه های زیادی آفرید.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون آن ایثارگری ها و جهادها هستیم، تصریح کرد: همه ما مدیدون همین بزرگانی که امروز عکسشان جمع ما را مزین کرده و لبخند می زنند هستیم و باید نگاه کنیم چه راه بزرگی را پیموده ایم و از کجا به کجا رسیده ایم.

دست صهیونیست ها زیر سنگ جمهوری اسلامی مانده است

سردار نقدی عنوان کرد: کشوری که زیردست و ذلیل بود و اختیاری از خودش نداشت و نمی توانست حتی برای خودش تصمیم بگیرد امروز هر تصمیمی که بگیرد آمریکا و دشمنان در مقابل آن تصمیم ذلیل شده و نمی توانند کاری از پیش برند.

وی با بیان اینکه 35 سال است دست صهیونیست ها زیر سنگ جمهوری اسلامی مانده و نمی تواند کاری از پیش ببرد، یادآور شد: سیاست های ایران است که در لبنان و سوریه نمی گذارد حلقه مقاومت مسلمانان شکسته شود و شکستی از این بالاتر برای آمریکایی ها و اسرائیلی ها نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: درسال 57 متوسط عمر امید به زندگی در ایران 57 سال بود، پزشکان ما از بنگلادش و هند و پاکستان می آمدند، پزشکانی که لیسانس بودند و پزشک نبودند ولی الان از 52 کشور دنیا برای معالجه به ایران می آیند و یکی از درآمدهای ما توریست پزشکی و درمانی است.

سردار نقدی تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه دفاعی 50 هزار مستشار آمریکایی همه جا را قبضه کرده بود و یک ارتشی بدون اجازه آنها کار نمی کرد اما امروز از زیر دریا تا بالای فضا همه چیز را در صنعت دفاعی خود می سازیم و قدرت دفاعی ما حرف اول را در منطقه می زند.

پیشرفت کشور را مدیون مقاومت ها و ایستادگی های مردم هستیم

وی با بیان اینکه ما این پیشرفت ها را مدیون مقاومت ها و ایستادگی های مردم هستیم افزود: هر روز ایران پرنفوذتر و عزیزتر می شود و دشمن هرروز بیشتر سقوط می کند. امروز آمریکا در اقتصاد سرپا نخواهد ایستاد و از لحاظ نظامی روز به روز شکست می خورد.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز عکس امام و مقام معظم رهبری در دست مردم دنیاست وقتی علیه ابرقدرت ها تظاهرات می کنند، عنوان کرد: رمز موفقیت و پیروزی ما را دشمن پیدا کرده است که همان ایمان و معنویت است و به فکر از بین بردن آنها افتاده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه این دو رکن بود که از ملتی ضعیف ملتی ساخت که بتواند همه ابرقدرت ها را به زانو دربیاورد یادآور شد: مردم غزه از زمانی که ایمان و معنویت را به کار گرفتن که این طور مقاومت می کنند و چهارمین ارتش دنیا را به زانو درآوردند.

سردار نقدی با بیان اینکه دشمن فهمیده است که باید ایمان را از مردم ما بگیرد و می داند که با جنگ نظامی نمی تواند کاری از پیش ببرد، بیان داشت: دشمن از اول انقلاب تا امروز با مواد مخدر و ترویج فساد به جنگ علیه ما پرداخت اما در مقابل سلاح ایمان ملت ایران ناکام مانده است.

وی عنوان کرد: در آمریکا و اسرائیل افرادی را آموزش داده اند تا در ایران خانه ها و شبکه های فساد درست کنند تا جوان های ما را آلوده کنند اما این هم فراگیر نشد.

هشدار نسبت به تبعات و آسیبهای ماهواره

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: اما امروز روی موضوع رسانه ها سرمایه گذاری کرده اند تا راه را برای فساد باز کنند. از سال 85 که آمریکا به طور کلی از حمله نظامی مایوس شد یک دفعه چندین شبکه ماهواره ای فارسی زبان راه اندازی کرد و آن را به 166 کانال افزایش داد که وجه مشترک تمام برنامه های ماهواره ای فساد و بی اخلاقی است.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز رسانه های استکباری بزرگ ترین دشمنان بشریت هستند یادآور شد: به وسیله ی این رسانه ها است که می خواهند ملت ها را خوار و تسلیم کنند.

وی با بیان اینکه در دانشگاه هایی که جای دانش است در آمریکا هفته ای چند قتل مسلحانه انجام می شود، تصریح کرد: نسل اروپایی در حال انقراض است و این حاصل اسیر شدن در دام همین رسانه هاست. آن ها با سگ و گربه دوست می شوند و خانواده را رها کرده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به تبعات و آسیبهای ماهواره در کشورمان اشاره کرد و گفت: از وقتی که این رسانه ها داخل خانه ها آمده است طلاق بیشتر شده است.

بسیجیان فرهنگ استفاده از ماهواره را از بین ببرند

سردار نقدی با بیان اینکه شهدا به ما یاد داده اند فداکاری کنیم اما در اروپا هرکسی برای خودش زندگی می کند و خانواده ها تک نفری شده اند، تصریح کرد: بسیجی باید هوشیار باشد و هشدار دهد و روی افراد در محله ها تاثیر بگذارد تا فرهنگ استفاده از ماهواره را از میان بردارند.

وی با بیان اینکه بعضی ها می گویند به خاطر اخبار از ماهواره استفاده می کنند اما ما رادیو داریم و گرفتن اخبار از دشمن حرام است، گفت: همین رسانه ها، برنامه های ماهواره ای و بازیهای کامپیوتری دشمن است که می تواند بچه های ما را خونریز و بی رحم بار بیاورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه به نعمت ولایت در کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: وجود رهبری شایسته و پاک انقلاب اسلامی که سرسوزنی از خط امام راحل عقب نشینی نکرد و با اقتدار و صلابت هرروز انقلاب را پیش برده است و این پاداشی است که انقلاب اسلامی به ما داده است.

کد خبر 2368443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha