۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۰۹

فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا - تایلند؛

برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شد/ کره‌شمالی راه صعود ایران به شیلی

برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شد/ کره‌شمالی راه صعود ایران به شیلی

برنامه کامل دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی شانزدهمین دوره رقابتهای فوتبال قهرمانی نوجوانان (زیر 16 سال) آسیا با صعود تیم سوریه به جمع 8 تیم برتر جام مشخص شد، جایی که روز یکشنبه نوجوانان ایران به مصاف کره‌شمالی می‌رود و دو تیم ژاپن و کره‌جنوبی هم برابر هم صف آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی شانزدهمین دوره رقابتهای فوتبال قهرمانی نوجوانان (زیر 16 سال) آسیا عصر پنجشنبه با صعود سوریه از گروه D به عنوان آخرین تیم راه یافته به جمع 8 تیم برتر آسیا به پایان رسید و تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات، چهره حریفان خود را شناختند.

بر اساس نتایج بدست آمده، از گروه A دو تیم کره‌جنوبی و مالزی راهی مرحله بعدی شدند و تایلند میزبان جام با قرار گرفتن در رده سوم این گروه، از گردونه مسابقات کنار رفت. در گروه B هم تیم استرالیا که در روز پایانی برابر ژاپن به پیروزی 4 بر 2 رسیده بود، به عنوان تیم نخست و ژاپن به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شدند.

این نتایج باعث شد که در مرحله یک‌چهارم نهایی تیم فوتبال کره‌جنوبی به مصاف ژاپن برود و استرالیا رودرروی مالزی قرار بگیرد. تیم‌های برنده این دو بازی ضمن کسب جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی، به جام جهانی 2015 شیلی هم صعود می‌کنند.

در گروه C هم ازبکستان و کره‌شمالی حریفان خود را در روز پایانی مغلوب کردند تا به ترتیب به عنوان تیم‌های برتر گروه به مرحله دوم برسند. ایران نیز در گروه D هرچند برابر سوریه شکست خورد اما به لطف پیروزی در دو مسابقه نخست، به مرحله دوم صعود کرد. سوریه هم به عنوان تیم دوم گروه به جمع 8 تیم برتر جام راه یافت.

در این شرایط تیم نوجوانان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف کره‌شمالی می‌رود و ازبکستان هم از سوریه پذیرایی خواهد کرد. تیم‌های پیروزی این دو مسابقه هم ضمن کسب جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی، به جام جهانی 2015 شیلی هم صعود می‌کنند.

با توجه به دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی، باید تقابل ایران با کره‌شمالی و کره‌جنوبی با ژاپن را مهمترین دیدارهای این روز برشمرد ولی کار دو تیم استرالیا و ازبکستان برای صعود به جمع 4 تیم برتر جام و جام جهانی را بسیار ساده برشمرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی و دیدارهای پایانی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان (زیر 16 سال) آسیا به شرح زیر است:
یکشنبه - 23/06/93
بازی شماره یک: کره‌جنوبی - ژاپن، ساعت 13:00، ورزشگاه راجا مانگالا
بازی شماره 2:  استرالیا - مالزی، ساعت 13:00، ورزشگاه مانگ تانگ
بازی شماره 3:  ازبکستان - سوریه، ساعت 17:30، ورزشگاه راجا مانگالا
بازی شماره 4: ایران - کره‌شمالی، ساعت 17:30، ورزشگاه مانگ تانگ

مرحله نیمه نهایی:
چهارشنبه - 26/06/93

بازی شماره 5: برنده بازی شماره یک - برنده بازی شماره 3، ساعت 12:30، ورزشگاه راجا مانگالا
بازی شماره 6: برنده بازی شماره 2- برنده بازی شماره 4، ساعت 16:30 ورزشگاه راجا مانگالا

دیدار فینال:
شنبه - 29/06/93

برنده بازی شماره 5 - برنده بازی شماره 6، ساعت 14:30 ورزشگاه راجا مانگالا

کد خبر 2368593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha