۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۰۳

پیام تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت آیت الله نصیری

 پیام تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت آیت الله نصیری

سمنان - خبرگزاری مهر: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پی درگذشت آیت الله شیخ محمدتقی نصیری، طی پیامی این مصیبت را به علما و فضلا و مردم استان سمنان تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ محمد تقی نصیری از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه و مدیر حوزه علمیه سمنان را تسلیت گفت.

آیت الله هاشمی در پیام خود آورده است: درگذشت آیت الله شیخ محمدتقی نصیری را به علما، فضلا و طلاب حوزه علمیه سمنان و مردم این استان، به ویژه به خانواده آن عالم بزرگوار تسلیت می گویم.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داده است: شخصیتی روحانی که پس از کسب فیض از محضر آیات عظام بروجردی و امام خمینی (ره) به زادگاه خویش برگشتند و منشاء خدماتی ارزنده در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و تربیت طلبه های دینی بوده اند و فرزند عزیزشان، شهید محمد صادق نصیری را تقدیم ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی نمودند و امیدوارم از رحمت الهی در بارگاه خداوندی برخوردار باشند.

پیکر روحانی جلیل القدر آیت الله نصیری ساعت 10 صبح یکشنبه از میدان سعدی سمنان به سمت گلزار شهدا امام زاده یحیی ابن موسی (ع) سمنان تشییع می شود.

آیت الله نصیری پنجشنبه شب پس از گذراندن دوره ای بیماری به لقاء الله شتافت.

کد خبر 2369324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha