۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱

«پنگول» به جزیره موریس می‌رود

«پنگول» به جزیره موریس می‌رود

جواد هاشمی کارگردان فیلم سینمایی «پنگول» از احتمال فیلمبرداری بخش‌هایی از کار در جزیره موریس خبر داد.

جواد هاشمی کارگردان، بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «پنگول» همچنان در مرحله پیش‌تولید قرار دارد به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر حضور داریوش پیرو به عنوان طراح صحنه و شهرام خلج طراح گریم این فیلم سینمایی قطعی شده است. پیش از این با این 2 هنرمند در فیلم سینمایی «اختاپوس» همکاری داشتم و همکاری خوب ما در فیلم قبلی سبب شد تا در این کار نیز در کنار هم باشیم.

وی ادامه داد: قبل از آغاز فیلمبرداری تصمیم گرفتیم تا یک بار دیگر فیلمنامه را بازنویسی کنیم تا بتوانیم فیلمی مناسب کودک و نوجوان را با حضور شخصیت محبوب پنگول جلوی دوربین ببریم.

کارگردان فیلم سینمایی «اختاپوس» بیان کرد: با اکثر بازیگران مورد نظر برای این فیلم سینمایی صحبت شده و امیدوارم هرچه سریعتر شرایط برای آغاز فیلمبرداری فراهم شود.

هاشمی در پایان گفت: با توجه به نوع داستان در فیلم سینمایی «پنگول» این احتمال وجود دارد که بخشی از این کار در جزیره موریس واقع در آفریقای جنوبی که یکی از مناطق زیبای این قاره است جلوی دوربین برود.

پیش از این حضور اکبر عبدی به عنوان «غول کت» و هومن حاجی عبدالهی به عنوان صداپیشه شخصیت «پنگول» قطعی شده بود. فیلمبرداری این فیلم سینمایی قرار بود اوایل تیرماه سال جاری آغاز شود.

کد خبر 2369769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha