۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۳۰

محمدی:

حمید عسکری در بجنورد کنسرت برگزار می کند

حمید عسکری در بجنورد کنسرت برگزار می کند

بجنورد- خبرگزاری مهر: تهیه کننده کنسرت حمید عسگری در بجنورد گفت: این کنسرت روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم شهریور ماه جاری در محل سالن همایش مجتمع فرهنگی هنری گلشن مرکز خراسان شمالی برگزار می شود.

میکائیل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری کنسرت حمید عسکری، خواننده پاپ کشور در بحنورد، اظهار داشت: این کنسرت روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم شهریور ماه جاری در محل سالن همایش مجتمع فرهنگی هنری گلشن مرکز خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

به گفته وی کنسرت حمید عسکری در بجنورد کنسرت به همت موسسه فرهنگی و هنری غزل هنر تهران برگزار خواهد شد و در آن علاوه بر قطعات آلبوم خوشبختی، قطعات خاطره انگیز حمید عسکری که با همکاری زنده یاد نیما وارسته ساخته شده نیز اجرا می شود.

محمدی اضافه کرد: این کنسرت در چهار سانس 18 و 21 برگزار می شود و سعی می کنیم از لحاظ امنیت و برگزاری کنسرتی با کیفیت، شب خوبی برای علاقه مندان فراهم کرده و آنها با رضایت کامل سالن را ترک کنند.

وی با بیان این که هزینه های خرید بلیت کنسرت حمید عسکری در بجنورد 60، 70، 80 و 90 هزار تومان است، افزود: علاقه مندان می توانند برای تهیه و رزرو بلیت به سامانه golshanonline.ir مراجعه کرده کنند.

به گفته محمدی علاوه بر این بلیت کنسرت حمید عسکری در بجنورد به صورت حضوری در آتلیه رامرنگ، گالری موسیقی سام و دفتر پیشخوان دولت چهارراه باسکول و گیشه سالن گلشن نیز به فروش می رسد.

کد خبر 2371462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha