۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲

هشدار یک نماینده دموکرات:

آمریکا باید منتظر حملات بیشتری نظیر حوادث 11 سپتامبر باشد

آمریکا باید منتظر حملات بیشتری نظیر حوادث 11 سپتامبر باشد

یکی از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد که اگر این کشور به مواضع داعش در عراق و سوریه حمله نکند، ایالات متحده باید منتظر حوادث بیشتری همانند حملات 11 سپتامبر سال 2001 باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، "الیوت انگل" از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، شب گذشت و در جریان بررسی استراتژی کاخ سفید برای حمله به مواضع داعش و تشکیل ائتلاف بین المللی در این خصوص گفت: اگر آمریکا در حمله به مواضع داعش در عراق و سوریه شکست بخورد این کشور می تواند آماج حملات تروریستی دیگری شبیه حملات 11 سپتامبر باشد.

وی با حمایت از استراتژی ارائه شده توسط "باراک اوباما" رئیس جمهور امریکا، برای مبارزه با داعش هشدار داد که خودداری از تائید این استراتژی توسط کنگره امریکا، این کشور را با تهدیدات بیشتری مواجه می کند.

این عضو برجسته مجلس نمایندگان امریکا در ادامه گفت: می دانم که همکاران من در کنگره از جنگ خسته اند، من نیز از جنگ خسته شده ام و می دانم که مردم امریکا نیز از جنگ خسته شده اند اما فکر می کنم اگر کاری در این رابطه انجام ندهیم آنگاه باید شاهد حوادث تروریستی بیشتری همانند حملات 11 سپتامبر باشیم.

 

کد خبر 2372092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha