۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۳۷

حجت الاسلام میرعمادی:

ائتلاف ضد داعش نمایشی برای خوب جلوه دادن کارهای آمریکا/ اقتصاد، فرهنگ و علم عناصر اقتدار ملی است

ائتلاف ضد داعش نمایشی برای خوب جلوه دادن کارهای آمریکا/ اقتصاد، فرهنگ و علم عناصر اقتدار ملی است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: ائتلاف ضد داعش تنها نمایشی برای خوب جلوه دادن کارهای آمریکا در سوریه و عراق است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به شکرگذاری مردم به درگاه خداوند به خاطر سلامت رهبر معظم انقلاب و موفقیت در عمل جراحی که صورت گرفت، اظهار داشت: این مسئله برای مردم تلخ بود اما یک آزمونی بود که مردم ولایتمدار ایران دوباره در آن سربلند بیرون آمدند.

وی با بیان اینکه مردم با برگزاری مراسم های دعا، توسل، نماز حاجت، نماز شکر، نذر های مختلف صلوات، ختم قرآن، اطعام و ...برای سلامت رهبر فرزانه انقلاب دعا کردند، تصریح کرد: این امر نشانه دلدادگی مردم ایران به مقام شامخ ولایت و رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه در این مدت مردم ایران و به تبع مردم لرستان عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس ولایت و رهبری عنوان کردند، افزود: در دیداری که با رهبر فرزانه انقلاب داشتم برگزاری مراسم های مختلف دعا و شکرگزاری در لرستان را به اطلاع ایشان رساندم که رهبر فرزانه انقلاب نیز تعریف بسیار زیادی از مردم لرستان کردند و تاکید کردند که سلام ایشان را به مردم ولایتمدار، شجاع و مومن لرستان برسانم.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه در این مدت نعمت وجود رهبر فرزانه، حکیم، دلسوز، شجاع و با درایت در راس نظام جمهوری اسلامی ایران روشن شد، گفت: وجود رهبر معظم انقلاب نعمت بزرگی است که تضمین کننده تداوم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه وجود رهبر فرزانه انقلاب مایه افتخار و سربلندی ملت ایران است، تصریح کرد: وجود رهبر معظم انقلاب بزرگترین پشتوانه برای مسئولان نظام است که این امر را رئیس جمهوری در دیداری که با رهبر داشتند نیز عنوان کردند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز برای همه روشن شد که ولایت فقیه ستون خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت:رهبر فرزانه انقلاب به محض مرخصی از بیمارستان دریایی از مطالب و پشت پرده های جنایات و اقدامات آمریکا را برای مردم بازگو کردند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه رهبر انقلاب تحلیل دقیقی را از ائتلاف ضد داعشی آمریکا ارائه دادند که نشانه دوراندیشی ایشان بود، تصریح کرد: این تحلیل رهبر انقلاب رفتار منافقانه و دوریی آمریکا را آشکار کرد.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب در سخنان خود به چند نکته بسیار مهم اشاره کردند، افزود: رهبر انقلاب در سخنان خود عنوان کردند که آنچه که در عراق کمر داعش را شکست مردم و ارتش عراق بودند که با حمایت ایران این کار صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اگر جلوی داعش در عراق گرفته نمی شد آمریکا هنوز از آن حمایت می کرد، گفت: همانطور که تا لحظه آخر از شاه و صدام حمایت کردند مطمئن باشید که اگر جلوی داعش نیز گرفته نمی شود آمریکا تا لحظه آخر از آن حمایت می کرد.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه رهبر انقلاب همچنین به این نکته اشاره کردند که آمریکا واسطه های متعددی را قراردادند و از ایران دعوت به همکاری کردند ولی ایران مخالفت کرد، تصریح کرد: علت عدم پذیرش ایران را نیز رهبر معظم انقلاب عنوان کردند که یکی نیت خراب آمریکایی ها و دیگری آلوده بودن عمل آنها بود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تردیدی نیست که هدف آمریکا در این ائتلاف سلطه، استثمار و باقی ماندن در عراق است، افزود: یکی دیگر از اهداف آمریکا از راه اندازی ائتلاف ضد داعش جلوگیری از رسوایی شکست آمریکا در سوریه است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ائتلاف ضد داعش یک ائتلاف نمایشی برای خوب جلوه دادن برخی از کارهای آمریکا در عراق و سوریه است، اظهار داشت: آمریکا متوجه نقش جدی و صریح ایران در مبارزه با تروریسم شده و با این ائتلاف به دنبال این بود که نقش ایران را کمرنگ جلوه دهند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نکته بسیار زیبایی را متذکر شدند که اگر ایران در این ائتلاف قرار میگرفت بدنام می شد، تصریح کرد: عملکرد صادقانه ایران در مبارزه با تروریسم در صورت شرکت در این ائتلاف نمایشی از بین می رفت و ایران بدنام می شد.

وی با تاکید بر اینکه ایران باعث تضعیف آمریکا در عراق، افغانستان، سوریه، لبنان و مجامع بین المللی است، افزود: امروز آمریکایی ها اعتبار خود را از دست داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال گفت: ضرورت دارد که تلاش فرهنگی و اقتصادی خود را مضاعف کنیم همچنان که در هشت سال دفاع مقدس تلاش دفاعی خود را مضاعف کردیم و نتیجه داد.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای از ارزش ها، تجربه ها، موفقیت ها و سربلندی ها است، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس تنها یک دوره ای از تاریخ نبود بلکه یک گنجینه پایان ناپذیر است که برای هر دوره ای الگو است.

وی با تاکید بر اینکه امروز به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب در یک پیچ تاریخی قرار گرفته ایم و می خواهند یک نظم نوین جهانی ایجاد کنند، افزود: در این شرایط دو گروه در برابر هم هستند که یکی گروه اسلام است که نماد آن کشور ایران است و دیگری گروه لیبرالیسم غرب که نماینده آنآمریکا است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اگر ایران می خواهد در مقابل غرب بایستد نیاز است که قدرت و اقتدار داشته باشد، اظهار داشت: فرهنگ، اقتصاد و علم و فناوری مولفه ها و عناصر اصلی اقتدار ملی است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه خوشبختانه در زمینه علم و فناوری پیشرفت های بسیار خوب و ارزنده ای داشته ایم، تصریح کرد: فرهنگ قوام جامعه و اقتصاد هم معیشت مردم است که باید به این دو نیز دست پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استاندار لرستان نیز تجربه گران سنگ عمرانی، اقتصادی و آبادانی را دارند و کارها را به صورت جدی پیگیری می کنند، افزود: مدیران نیز باید کمک کنند و خودشان نیز ارائه طریق کنند و وارد گود شوند.

 

کد خبر 2372837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha