۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی - اینچئون؛

دو طلای روز نخست جودو به نمایندگان قزاقستان و مغولستان رسید

دو طلای روز نخست جودو به نمایندگان قزاقستان و مغولستان رسید

روز نخست از رقابتهای جودو در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی با کسب دو مدال طلا توسط نمایندگان قزاقستان و مغولستان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز نخست از رقابتهای جودو بازیهای آسیایی جودوکاران دو وزن 66- و 66- کیلوگرم به روی تاتامی رفتند که هر دو وزن جودوکاران مغولستان راهی دیدار پایانی شدند که در نهایت یک طلا و یک نقره به خود اختصاص دادند.در وزن 60- کیلوگرم که تیم ملی کشورمان احسان بهرامیان را داشت ، "گانبات بولدباتار" که دو هفته پیش در فینال رقابتهای جهانی "روسلان اماموف" روسی را با ضربه فنی شکست داده بود در جدال پایانی بازیهای آسیایی مقابل " یلداس عصمتوف" از قزافستان تنها 144 ثانیه دوام آورده و با ضربه فنی مبارزه را ترک کرد تا " عصمتوف" یک مدال طلا به قزاقها هدیه کند

نکته مهم در مورد این وزن اینکه ، " ایبک اموشایف" قزاق در همان مسابقات جهانی تا یکقدمی پیروزی برابر "بولدباتار" پیش رفت ولی بازنده تاتامی را ترک کرد. اما روی تاتامی اینچئون "عصمتوف" که در مسابقات جهانی غایب بود به راحتی این مغولستانی را شکست داد. در این وزن "کیم وون جین" از کره جنوبی که باعث حذف بهرامیان شده بود به همراه "تارو شیشیمه" از ژاپن به نشان برنز دست پیدا کردند.

در وزن 66- کیلوگرم" داوادورج" از مغولستان که در مسابقات جهانی دور سوم از گردونه مسابقات حذف شده بود با شکست همه رقبا به مدال طلا دست پیدا کرد. این مغولستانی در مبارزه پایانی کمتر از دو دقیقه "توموفومی" ژاپنی را ضربه فنی کرد. در این وزن "ماکانوف" از قزافستان و " فرمانوف" از ازبکستان به نشان برنز دست پیدا کردند.

این دوره از مسابقات روز یکشنبه با مبارزات اوزان 73- کیلوگرم و 81- کیلوگرم پیگیری می شود.

کد خبر 2374158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha