۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۱۵

بيانيه/

عزم راسخ ملت ايران در دفاع از نظام اسلامي الگوي كشورهاي اسلامي است

عزم راسخ ملت ايران در دفاع از نظام اسلامي الگوي كشورهاي اسلامي است

سنندج – خبرگزاري مهر: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كردستان عزم راسخ ملت ايران در دفاع از نظام اسلامي در هشت سال دفاع مقدس را الگويي براي ساير كشورهاي اسلامي عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان كردستان كه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس منتشر شده، آمده است: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه های بزرگی است که فرزندان دلیر این سرزمین در برابر ابرقدرت های جهان و با دست خالی خلق کردند. یقینا آنچه که موجب بروز چنین جانفشانی ها از سوی رزمندگان اسلام شد عشق و ارادت به رهبر کبیر و پیر فرزانه آنها بود که در دل پیر و جوان این سرزمین شوق دفاع از اسلام و میهن را به کامل ترین وجه به وجود آورده بود.

در بخش ديگيري از اين بيانيه تاكيد شده است: حال که به هفته دفاع مقدس رسیده ایم و در شرایطی که دشمنان هم چنان در تلاش برای آتش افروزی در منطقه هستند لازم است تجربیات تلخ متجاوزان را باز هم به آنان یادآوری کرده و عزم راسخ ملت ایران را برای دفاع همیشگی از کیان و اعتقادات ملی و مذهبی خود به رخ  زورگویان فراموشکار کشید.

در ادامه بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان كردستان اين بيانيه آمده است: امروز اگر انقلاب اسلامی ایران توانسته است در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و یاوه‌سرایی‌های استکبار جهانی مقتدرانه ایستادگی کند در سایه اتکاء به پشتوانه معنوی و میراث گرانبهایی است که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس است که توانستند با دست خالی و دلی سرشار از عشق و ایمان در مصاف با اهریمنان و استکبار جهانی عقب نشینی نکرده و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو در آورند.

در بخش ديگري از اين بيانيه ضمن تاكيد بر لزوم ترويج فرهنگ فاع مقدس در جامعه تاكيد شده است: هم اکنون در هفته ای که مزین به نام دفاع مقدس، و یادآور از خودگذشتگی های فرزندان ایران اسلامی است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن سروهای خونین بال، حفظ و حراست از ارزش های انفلاب اسلامی که با مجاهدت های فراوان محقق گردیده را وظیفه ذاتی خود دانسته و بر پاسداری از آرمان های بلند بنیان گذار انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب تأکید می کنیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بر همه دلاورمردان و افتخارآفرینان هشت سال دوران دفاع مقدس، با ارواح مقدس شهیدان عهد و پیمان می‌بندد که همواره در دفاع از حریم ولایت لحظه‌ای غفلت نورزیده و در مسیر حفظ ارزش های ملی و مذهبی آماده هرگونه خدمتگذاری  است تا پرچم استقلال و آزادی را همچنان بر اوج قله های افتخار به اهتزاز در آورده و جمهوری اسلامی ایران را در سایه رهبری معظم انقلاب و تلاش مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی بعنوان بزرگترین کشور طرفدار آزادی و مدافع حقوق مردم در دنیا معرفی کند.

برنامه هاي هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر كشور در استان كردستان نيز با مشاركت و حضور اقشار مختلف مردم برگزار مي شود.

کد خبر 2374563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha