۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

حاجی آخوندزاده: از جودو جهان عقب هستیم/ شاید در بخش تیمی شرکت نکنیم

حاجی آخوندزاده: از جودو جهان عقب هستیم/ شاید در بخش تیمی شرکت نکنیم

سرمربی تیم ملی جودو ایران با بیان اینکه دیگر کشورها سرمایه گذاری خوبی روی این رشته کرده‌اند، گفت: باید بپذیریم که از جودو جهان کاملا عقب هستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، مسعود حاجی آخوندزاده در مورد عملکرد تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این واقعیت را باید بپذیریم که از جودو دیگر کشورهای جهان عقب هستیم. کشورهای دیگر روی این رشته سرمایه گذاری کرده‌اند و حالا ثمره آن را می‌بینند ذر حالی که ما سرمایه‌گذاری نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: رقبای ما در آسیا و جهان فرصت‌های زیادی برای حضور در مسابقات بین‌المللی دارند و طبیعی است در چنین تورنمنتی قوی‌تر ظاهر شوند. بهرحال ما نتیجه نگرفتیم. برخی بچه‌ها ضعیف ظاهر شدند و برخی هم فراتر از انتظار ما کار کردند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چه نتیجه‌ای را برای مسابقات تیمی پیش بینی می‌کنید؟، گفت: مشخص نیست که در مسابقات تیمی حاضر شویم یا نه. ما چند ورزشکار آسیب دیده داریم و باید تکلیف آنها مشخص شود و بعد درباره حضور در مسابقات تیمی تصمیم بگیریم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2375415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha