۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۲۶

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

"جابر بهروزی" از دور مسابقات کنار رفت

"جابر بهروزی" از دور مسابقات کنار رفت

وزنه‌بردار دسته 69 کیلوگرم ایران در هر سه تلاش خود برای مهار وزنه دوضرب ناکام ماند و از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، در حرکت دو ضرب رقابتهای وزنه‌برداری دسته 69 کیلوگرم بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، جابر بهروزی که در حرکت یکضرب بادسته 144 کیلوگرم پنجم شده بود، در حرکت دو ضرب توفیقی نداشت و از دور رقابتها کنار رفت.

بهروزی ابتدا در حرکت دوضرب وزنه 176 کیلوگرم را درخواست کرد که توفیقی در مهار آن نداشت. نماینده دسته 69 کیلوگرم ایران پس از آن دو بار وزنه 181 کیلوگرم را درخواست کرد که هر دو بار در مهار این وزنه‌ها ناکام ماند و از دور مسابقات حذف شد.

وی در مجموع از شش وزنه خود پنج بار در مهار وزنه‌ها ناکام ماند.

در این دسته، "لین کینگ فنگ" با مهار وزنه 342 گرمی به مدال طلای مجموع رسید. "کیم میونگهیوک" از کره شمالی با همین میزان وزنه اما به دلیل 660 گرم وزن بیشتر بدن به مدال نقره رسید. مدال برنز هم به "محمد کرار" عراقی با مهار وزنه 325 کیلوگرمی رسید.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

 

کد خبر 2375417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha