۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۲۸

با انتشار پیامی/

استاندار خراسان جنوبی طلایی شدن ورزشکار این استان در اینچئون را تبریک گفت

استاندار خراسان جنوبی طلایی شدن ورزشکار این استان در اینچئون را تبریک گفت

بیرجند – خبرگزاری مهر: نجمه خدمتی نوجوان تیرانداز خراسان جنوبی در تپانچه 10 متر زنان نخستین طلای کاروان ایران در مسابقات آسیایی اینچئون را کسب کرد.

 به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تیراندازی تپانچه 10 متر زنان در مرحله فینال برگزار شد و جمهوری اسلامی ایران با دو ورزشکار در این رقابت‌ها حاضر شد.

در این ماده نجمه خدمتی ورزشکار خراسان جنوبی قهرمان شد و نخستین طلای کاروان ایران در مسابقات آسیایی اینچئون را کسب کرد.

نجمه خدمتی متولد 1375 از شهرستان بیرجند است که تا کنون در بسیاری از مسابقات کشوری و جهانی خوش درخشیده است.

 وی کسب مدال نقره و قهرمانی آسیایی کویت، مقام چهارم مسابقات سوئیس و سهمیه المپیک نوجوانان و مقام چهارمی پنجاه و یکمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در گرانادا اسپانیا را در کارنامه خود دارد.

پيام استاندار خراسان جنوبي به مناسبت موفقيت ورزشكار خراسان جنوبي

 استاندار خراسان جنوبی در پیامی کسب این مدال را به نجمه خدمتی و مردم خراسان جنوبی تبریک گفت.

 در این پیام آمده است: كسب مدال طلاي مسابقات تيراندازي هفدهمين دوره بازي هاي آسيايي اينچئون كره جنوبي توسط ورزشكار شايسته و پرتلاش خراسان جنوبي سركار خانم نجمه خدمتي و كسب عنوان نائب قهرماني تيمي، باعث مسرت و سربلندي ملت ايران اسلامي، جامعه ورزش كشور و  مردم شريف خراسان جنوبي شد.

وجه اله خدمتگزار ضمن تبريك اين موفقيت بزرگ، كه همزمان شده است با هفته دفاع مقدس و شروع سال جديد تحصيلي بیان داشت: این پیروزی را به ملت بزرگ و قهرمان ايران اسلامي بويژه مردم ولايتمدار خراسان جنوبي، دست اندركاران ورزش استان و هيئت تيراندازي ، ورزشكاران پرتلاش اعزام شده به مسابقات بويژه سركارخانم نجمه خدمتي و خانواده محترمشان، از درگاه خداوند متعال، سلامتي، سربلندي و توفيقات روزافزون همگان  را در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) مسئلت دارم.

در پایان این پیام آمده است: امید است جوانان برومند اين مرز و بوم با توكل به پروردگار متعال و عزمی جزم و اراده ای آهنین درمیادین ملی و فراملّی در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوري اسلامی همواره پیشتاز و سربلند باشند.

 

 

 

کد خبر 2375455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha