۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۴۳

دژاکام خبر داد:

آموزش و پرورش قم با کمبود معلم ابتدایی مواجه است

آموزش و پرورش قم با کمبود معلم ابتدایی مواجه است

قم - خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان قم از کمبود معلم در قم بخصوص در مقطع ابتدایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا دژاکام غروب دوشنبه در دیدار جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان قم با آیت الله العظمی مکارم شیرازی که در آستانه آغاز سال تحصیلی مدارس برگزار شد، اظهار کرد: استان قم از 21 هزار نفر فرهنگی برخوردار است و 14 هزار و 800 نفر در حال تلاش در راستای تعلیم و تربیت هستند.

وی آمار دانش آموزانی که در استان قم سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند بیش از 220 هزار نفر اعلام کرد و گفت: تعداد مدارس ما از 1301 مدرسه در سال گذشته به 1311 مدرسه در سال جدید افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سخنان خود تصریح کرد: در پروژه مهر بیش ار 250 مدرسه توسط مسؤلان استان آغاز بکار می‌کند و بیش از 40 هزار دانش آموز توسط کاروان بزرگ پروژه مهر پذیرایی و بدرقه می‌شوند.

وی از کمبود نیرو در قم خصوصا در مقطع ابتدایی خبر داد و عنوان کرد: با وجود اینکه در این مقطع 1029 نفر معلم نیاز داریم اما توانسته‌ایم با تلاش و ساماندهی که انجام داده‌ایم تا حدی مشکلات را کاهش دهیم.

دژاکام تصریح کرد: اکنون مدیران مناطق و نواحی در اینجا حاضر شده‌اند تا با فرمایشات و رهنمود‌های شما مرجع بزرگ سال تحصیلی جدید را با نشاط بیشتر آغاز کنند.

کد خبر 2375555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha