۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۴

سریال «شکوه یک زندگی» پاییز کلید می‌خورد/ تصویر زندگی همسر شهید یعقوبی

سریال «شکوه یک زندگی» پاییز کلید می‌خورد/ تصویر زندگی همسر شهید یعقوبی

مدیر گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه 2 اعلام کرد سریال «شکوه یک زندگی» به محض تأمین اعتبار مالی کلید می‌خورد و تصویربرداری آن در اردبیل و روستاهای اطراف آن انجام خواهد شد.

مسعود صباح مدیر گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه 2 درباره آخرین وضعیت تولید این سریال به خبرنگار مهر گفت: این سریال در شرایط ابتدایی تولید به سر می‌برد و اگر شرایط به لحاظ تامین اعتبار مالی مهیا شود، در پاییز کلید خواهد خورد.

وی افزود: فیلمنامه این سریال که شعله شریعتی آن را نوشته، برداشتی آزاد از زندگی شکوفه ابراهیمی، همسر شهید اسماعیل یعقوبی است، همسر و مادر نمونه‌ای است که در نبود همسرش به خوبی از 7 کودک کوچکش نگهداری کرده و آنها را به عرصه می‌رساند، تا حدی که همه این فرزندان امروز بخشی از جامعه آکادمیک و دارای پست‌های خوب مدیریتی و کارشناسی هستند.

مدیر گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه 2 تصریح کرد: این سریال با محوریت نقش زنان در دفاع مقدس تولید می‌شود و بر صبوری، ایستادگی و مدیریت زنان ایرانی به عنوان مادران و همسران نمونه تاکید دارد.

به گفته صباح یکی از ویژگی‌های مهم «شکوه زندگی» این است که از تهران خارج شده و همه تصویربرداری آن در اردبیل و روستاهای اطراف آن انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نگارش فیلمنامه این سریال توسط نویسنده سریال‌های «خط قرمز»، «لبه تاریکی»، «دستان سبز»، «ستاره‌های سربی» و «هشت بهشت» انجام شده، افزود: شعله شریعتی به عنوان یک زن نویسنده حرفه‌ای، در نگارش فیلمنامه «شکوه یک زندگی» به خوبی توانسته از کلیشه و شعار فاصله گرفته و عواطف و احساسات و لطافت مادرانه خانم ابراهیمی به عنوان سرپرست یک خانواده 8 نفری را به رشته تحریر در بیاورد.

صباح در پایان گفت: این فیلمنامه در مرحله برآورد تولید است و به محض تامین اعتبار وارد مرحله تولید خواهد شد.

«شکوه یک زندگی» به تهیه کنندگی امیر عباس کنی و کارگردانی داریوش یاری در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش از آنتن شبکه 2 تولید می‌شود.

پیش از این کنی در گفتگو با مهر اعلام کرده بود گروه تولید آمادگی کلید زدن سریال در تیرماه را دارند تا با پایان تصویربرداری در پاییز، در زمستان شاهد پخش این سریال باشیم.

کد خبر 2376147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha