۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷

مشکل مالی تلویزیون «پرده نشین» را متوقف کرد/ ابهام در سرنوشت سریال محرم

مشکل مالی تلویزیون «پرده نشین» را متوقف کرد/ ابهام در سرنوشت سریال محرم

سریال «پرده نشین» که به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی در حال ساخت بود، به دلیل مشکلات مالی متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابتدای همین هفته در 30 شهریور ماه بود که مهدی فرجی مدیر شبکه یک،‌ در نشستی خبری، تازه‌ترین برنامه‌های این شبکه از جمله تولیدات نمایشی آن را به خبرنگاران معرفی کرد. ضمن اینکه او از این موضوع سخن گفت که علاقمند است از این پس در نشست‌های خبری به تنهایی حاضر نشود و هر بار تهیه‌کننده یا کارگردان آثار شاخص شبکه نیز به جمع خبرنگاران بیایند.

در آن نشست، سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سریال «پرده نشین» حضور داشت و بهروز شعیبی کارگردان این پروژه،‌ از آنجایی که سر صحنه تصویربرداری این سریال بود، برای عقب نیفتادن جریان تولید، موفق به شرکت در جلسه نشد. رضوی آن روز جزئیاتی از این پروژه را مطرح کرد، از تصویربرداری 60 درصد سریال خبر داد و اعلام کرد با پشتکار عوامل تولید و ادامه کار تا دو ماه آینده، سریال برای پخش در دهه دوم محرم از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

فرجی نیز از این محصول شبکه یک که چهره‌های فرهنگی و هنری و حتی مسئولان از جمله معاون سیما، شهردار تهران، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، مدیرعامل خانه سینما، نمایندگان مجلس و... از آن بازدید کرده‌اند، به عنوان یکی از آثار درخور این شبکه نام برد و از تمایل بزرگان برای حضور در پشت صحنه آن به ویژه به خاطر موضوعی که سریال روی آن دست گذاشته خبر داد.

با این حال طبق شنیده‌های خبرنگار مهر، این پروژه متوقف شده و اکنون تصویربرداری آن انجام نمی‌شود و تنها دلیل تعطیلی سریال،‌ مسائل مالی و حقوق عوامل است که مدت‌ها است پرداخت نشده است.

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که عوامل بودجه لازم برای اجاره لوکیشن را نیز در اختیار نداشتند و راهی به جز تعطیلی پروژه برایشان باقی نمانده است.

توقف «پرده نشین» در حالی صورت می‌گیرد که اگر این توقف بیش از یک هفته طول بکشد، سریال برای پخش در محرم، آماده نخواهد شد و تلویزیون با وجود اعلام قبلی، به وعده پخش این سریال در زمان مشخص عمل نخواهد کرد.

نکته عجیب و جالب توجه این است که چرا شبکه یک در حالی در نشست خبری مدیریت خود روی پروژه «پرده نشین» متمرکز شده و آن را بیش از پیش معرفی می‌کند که حتی بودجه کافی برای ساخت این سریال را در اختیار عوامل آن قرار نداده است.
 

کد خبر 2377415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha